Bendeniz’e şok suçlama!

bendenizHürriyet’in haberine göre 1976-77 yıllarında düzenlenen Altın Kelebek ödüllerinde, üst üste iki kez ‘en iyi şarkı’ ödülünü kazan “Kemancı” şarkısı, söz yazarı Mehmet Yüzüak ile ünlü popçu Bendeniz’i karşı karşıya getirdi. Yüzüak, şarkısının sözlerini değiştirdiği ve izin almadan albümüne koyduğu için Bendeniz’i mahkemeye vereceğini açıkladı. Bendeniz’e mahkeme yolu görünürken, Mehmet Yüzüak, kendisinden istenseydi izin vereceğini söyledi.

“Değiştim” adını verdiği yeni almüyle dişiliğini ön plana çıkaran Bendeniz, sözleri Mehmet Yüzüak, bestesi Rıfat Şanlıer’e ait “Kemancı” adlı şarkıyı izin almadan yeni albümüne koyduğu için mahkemelik oldu. 30 yıldır, Behiye Aksoy, Muazzez Abacı, Gönül Yazar, Gönül Akkor, Tanju Okan, Emel Sayın, Ahmet Özhan, Adnan Şenses, Mediha Şen, Neşe Karaböcek, Gönül Gül gibi birçok sanatçının albümünde yer verdiği şarkıyı izinsiz okuduğu gerekçesiyle Bendeniz’i mahkemeye vermeye hazırlanan ünlü söz yazarı Mehmet Yüzüak, “Eğer gelip benden izin isteseydi seve seve okumasına izin verirdim. Zaten Bendeniz albümüne ilk defa bir başka söz yazarının şarkısını seslendirdi. Bu benim için gurur verici bir durum. Keşke benimle görüşmeyi denesiydi. Bana ödeyecekleri parayı da Eyüp çocuk yuvasına bağışlardım” dedi.

Çocuğumu çaldılar


Bulunduğu durumdan çok rahatsız olduğunu ve istese Bendeniz’in albümünü toplattırabileceğini sözlerine ekleyen Mehmet Yüzüak, konuşmasını şöyle noktaladıi: “Şarkımı albümüne koyduğu yetmezmiş gibi bir de sözlerini değiştirdi. Ben ‘Gitme bu gece sen de kal’ derken o ‘Gitme bu gece benimle kal’ diyor. Ben kemancıya neden benimle kal diyeyim ki… Bu bana yapılan bir saygısızlıktır. Kendilerine ihtar gönderdim ama almamışlar. Çocuğumu benden çaldılar…”

Kaynak: Hürriyet

Bendeniz’e şok suçlama!” üzerine 34 düşünce

  1. Ben bu saçmalığa inanamıyorum. Mehmet Yüzüak görüldüğü gibi Bendeniz’le albüm çalışması sırasında fotoğraf bile çektirmiş. Yani parça çalıntı falan değil. Sadece Bendeniz şarkının bir bölümünü farklı söylediği için Mehmet Bey bunu içine sindirememiş gibi görünüyor. Halledilmeyecek bir mevzu değil.
    Bu arada bu albüm de Bendeniz’in diğer albümleri gibi harika. Ben diyorum ki Kemancı’yı albümüne almasaydı zaten süper şarkılar var.

  2. yani ben bunu anlamıyorum. genç bir sanatçıyı destekleyeceği yerde bu tarz yaklaşımlarda bulunulması çok üzücü. bendeniz alnının akıyla çıkar bu davadan. seviyorum yahu deniz’i…

  3. gercekten hayret yani nedir bu bitmek bilmeyen rant meseleleri kız cagız almış sarkıyı catır catır parasını vermiş birde bestecisi Rıfat Şanlıer’e gitmiş konusmuş anlaşmış dinletmiş ve bey efendıde cok guzel okudugu için deniz e tesekkur etmiş şimdide cıkmışlar neler konusuyorlar bence deniz sarkıyı iptal edıp albumu yenıden pıyasaya surmeli gidip bir daha almassam ne olayım…

  4. bendeniz hayranı olarak bu durumla hiç ilgilenmiyorum ve hemen kasedi alıyorum seni seviyoruz bendeniz nice kasetlere

  5. Herşey Artık Rant Çıkar Davasına Dönüşmüş Açıklamasında Diyorki Mehmet Bey ” Bendeniz ilk Defa Başka Bir Söz Yazarının Parçasını Kasedine Koyuyor Buda Benimki Olduğundan Gururduydum ” ee Gururduyduğun Hadiseyi Mahkemeye Taşımanın Mantığı Nedir .? Çembe Takmakdan Ziyade Elinden Tutanlar Olmak Sizlere Daha Çok Yakışır.Yaşınızın Verdiği Olgunlukla Davranmanızı Bekliyoruz Bizler..

    Sevgilerle

  6. ben gerçekten bir bendeniz manyağıyım onu çok seviyorum bu diğer albümleride çok güzel hiç bir eksik yok inşallahgelecek yıl bir web sitesi hazırtlayacam
    bu arada yani nolacak şarkının sözleri ni değiştirmişlse oertaya güzel bir iş çıktımı çıktı taam ozamn gerisi boş böyle güel bir bayan ve sanatçıyı üzmeye gerk var mı ya

  7. Sevgili arkadaşlar bendeniz in son kasetindeki
    BİRİ VAR adlı parca son yıllarda Türkiyede yapılan en
    güzel sarkı bence sözleri olsun müziği olsun A kalite
    inanilmaz duygusal.Bu parcayı bendeniz den daha isimli
    sansasyonu olan birisi okusaydı ortalık karısır haftalarca listelerde birincilikten düsmezdi.Malesef
    bizim ülkemizde reklamın bol şakşakcın coksa birde arkanda can tanrıyar gibi sevgilin varsa karga bile bülbül oluyor gercek sanatcılar ve gercek sarkılarda heba oluyor.Eline diline sağlık BENDENİZ tesekkürler Harun kolcak sizler bizim gözümüzde değerini bulmuş gercek sanatcılarsınız.

  8. ya bu memlekette kimsenin başarısı neden çekilmez? Bendenizin sesi bu parçanın fazlasıyla hakkını veriyor bu yetmezmi? Mehmet Bey’in sanatçılığına saygımız sonsuz..Ama halledilmeyecek bir sorun değil mahkeme falan ne gerek var bunlara..Sonuçta insanlar konuşa konuşa demişler ve medeni insan olduğunuza göre bu hazımsızlık neden Mehmet Bey?? Yapmayın!

  9. Arkadaşlar şunu belirtiyim ki Bendeniz bu işin altından da kalkmayı bildi. Zaten her ikisi de mesama bağlı olan sanatçılar işini mesamdan halleder. Bendenizin albümünü toplatamayacak bu eski değerli sanatçımız. Bendeniz bu şarkıyı sadece katıldığı programlarda söyleyemiyor ve radyolarda çalınamıyor sadece.

    Bi de albümünü alanlar çok iyi bilir. Bendeniz bu şarkıyı albümün en son parçası olarak koymuş. Yani üretebilen bi sanatçı olarak bu şarkı üzerine gitmeyi düşünmemiş. Bence de iyi etmiş. Çünkü albümdeki en sönük parça KEMANCI…

  10. Cevap yazmaya gerek bile duymuyorum aslında…Bendeniz izinsiz şarkı okuyacak,albümüne alacak bir sanatçı değil..90′lı yıllardan bugüne gelen ender ve güçlü isimlerden..Ama maalesef şakşakçı,reklamı seven,yağcılığı seven insanların arasında hakettiği yerde değil..Toplumuzun böyle üretken güçlü seslere ihtiyacı var ve sahip çıkılmalı…Sen bizim herşeyimiz Deniz’immm…Seniii çoook seviyoruz…

  11. bendeniz genelde kendi bestesini okuyan nadir sanatçılardan eğer kemancıyı alıp okumuşsa bence o şahısın gurur duyması lazım bide bendeniz gibi bi sanatçı okuyo arkadaşlarıma katılıyorum bendeniz diğer sanatçılar gibi şak şakçı olmadığı için maalesef çoğu şarkısı harcanıyo ve ben çok üzülüyorum bendeniz seni çok seviyorummmmmmmmmm

  12. bence yaşar bey son derece fevri ve hatalı. ihbarımı almadılar demesi yanında üstüne üstlük bir de dava ha ne bu ya çıkar hayatı olmuş albümde kemancıyı herkesten dinledim ama bendenizinki kadar hiçkimseden hoşlanmadım yorum bakımından ve sözlerini iyi ki değiştirmişsin deniz. sonuna kadar arkandayız. bir de parayla iş yapacakmış para adamın içi ne olacak. tüm arkadaşlarıma katılıyorum. bendeniz böyle birşey yapmaya neden gerek duysun ki. sırf polemik başka birşey demiş napsın zavallı adam gündemden düşmüş şimdi de denizimizi kullanıyor. kolay değil biz varız beyfendi hooop!

  13. bendeniz ablamız tektir gömleyi ipektir onu sevmeyen köpek olu köpektir herkez haddini yerini bilsin ona göree bendenize hakaret iftira vs..edenler ben ve benim gibi nice bendeniz hayranlarına da ediyo demektir ona göree vee bendeniz ablamm seni çok seviyorum bakma böyle abuk subuk laflaraa sen bir numarasın ne hülya avşar ne sibel can türkiyede bi star varsa deil tarkan bir sensin bu böyle bilinsin okadar saygılar demet:))))

  14. ben sadece zaman kasetini en az 7 kere aldim.kabettim yeni den aldim.bendenizcilerede almanyada selam

  15. kıskananlar çatlasın herkez işine baksınnnnnnn bu dag ne rüzgarlar ne fırtınalar gördü.boşver biz işimize bakalım yeni albüm nasıl
    süper demi buda eskimeyecek helal olsun iyi dinlemeler herkeze sevildigimizi bilelim deniz sen 1 numarasın

  16. Şu güne kadar aldığım tek orjinal albüm bendenizinkiler olmuştur.Bu albümde en gereksiz parça benim düşünceme göre KEMANCI….Deiğerleri (Ayrı teleden,Herkez,Biri var,Nafile,Check IN,Yangın yeri,Tövbe de,Çatlat,İmkansız) zaten mükemme. Böyle mükemmel albümlerineilk defa başkasının parçasını koyuyor ve parçanın sahibi mahkamye vericem diyor verse ne yazarki…Bendeniz seni ç()()()()()kkk seviyorum ve ömrümün sonuna kadarda sevmeeye devam edeceğim….

  17. yahu ınanın buyuklerımızın hıc kımseye saygıları sevgısı ve anlayısı kalmamıs.gercekten yaslandıkca yada hıc ıslerı guclerı olmadıgı ıcın resmen sorun cıkarıcak yer arıyorlar,bugun bendenıxz gercek bır sanatcı ayrıca o kısının parcasını albumune koymasa bıle o muhtesem sarkılarıyla ımparatoru bıle sollayacak bır ınsan bız bendenızı sevgımızle degıl nınancımaızla ıtham edıyoruz bendenız turkıyenın en ıyı sanatcılarından bırısıdır.bugune kadar bınlerce gızlı kıtlesı ve hayranı olan tek ınsan belkıde sozlerle ıfade edılemıyecek ınsan cunku sarkıları kendı yazdıgı ıcın gercek kısılıgını yansıtmıstır ben bendenızın ıcınde en ufak kotu nıyet olmadıgını bılıyorum ve onu sonuna kadar desteklıyorum ve onu cok sevıyorum sansın acık olsun bendenız sen davalık degıl gercek bır sanatcısın.

  18. bendeniz bence hak ettiği yerde değil çok daha iyi yerlere layık ama malesef reklamsızlıkmı diyim yoksa yanlış firma prodüktör mi diyim bi sebepten dolayı yeteri kadar kitleye ulaşamıyor. bence bu konuda birşeyler yapmalı.. bu albümüde çok güzel olmuş ayrıca bendeniz hem fizik hem ses hem yaptığı besteler açısından sezen aksunun yerini alabilecek bir sanatçı.. kendisini ilk albümünden beri çok beğeniyorum ve görüldüğü gibi birçok seveni var buna rağmen kendisine ait bi web sayfası fanclubu bile yok bu çok büyük bi eksiklik:(

  19. wendulas arkadaşım,

    WEB SİTESİ bir ay gibi bi sürede açılacak.

    FAN CLUBUMUZ var ayrıca………. http://www.bendenizcelik.com

    Diğer dediklerine katılıyorum. Ama gerçek sanatçılar zorluklarla başarılar elde eder bunu da unutmamalı. Bendeniz’in gizli kitlesi daha da açığa çıkıyor giderek… Katıldığı programlarda bile kalitesini belli ediyor. Daha ne olsun..

    Döneminde çıkan herkes unutulup nasıl bir tek Sezen Aksu kaldıysa, Bendeniz de böyle olucak, merak etme.. Çünkü onda her şey var, bir tek işin görselliği sanatçıları yorduğu için, Bendeniz de sanatçı olup sıradan insanların aksine beyninin diğer lobu çalıştığından, işin sunum kısmı biraz askıda kalmış olabilir. Bu da sorun değil. Oldukça iyi bi ekip bu sorunu çözer…

  20. Bendeniz e lise yıllarından beri aşığım oyle bir tesadüfki her solediği şarkı sözünde beni anlatıyo ona olan aşkımın sesini dinliyo yada ona bunu hissettiriyorum albümü her zaman ki gibi SÜPER SENİ SEVİYORUM BE…..(İNAN)…..

  21. BENDENİZE OLAN AŞKIM TAAAA MARDİNDEN TÜM MARDİNLİLER OLARAK SENİ SEVİYORÜZ YENİ ALBÜMÜN DİYERLERİ GİBİ ÇOK GÜZEL MARDİNDE KONSER VERMENİ BEKLİYORUZ…?

  22. kimse karışamaz bendenize o istediğini yapar yapıncada güzel yapıo zaten eee geriye ne kaldı oturun oturduğunuz yerde mahkeme falan bunlar boş laflar.karışma bendeniz ablaya çizerim kaseni dallama.

  23. neden böyle yapıyosun bendeniz adam ne güzel medyatik değildi şimdi gündem ettin adamı aşk olsun:)bu arada iyiki çalmışsın pardon okumuşsun ss sevgiler izmirli…..

  24. Bu adam Seda Sayan’ın programına katıldı. Anladığım kadarıyla saf biri, iyi niyetli bi adam. Ama aklını çelenler var galiba.. ailesi, çevresi falan..

    Çok fazla da bi şey söylemedi zaten Mehmet Bey… Bendeniz de zamanında şarkıları çalınan biri ve bu durumdan muzdarip olmuştu.. hem de çok hassas biri zaten.. Bendeniz bu ülkenin en dürüst sanatçısıdır…

    Ayrıca besteleri yurtdışında söz yazılarak seslendirilen kaliteli ve aranılan bir isim o.. Herkes yapar, o yapmaz böyle kötü bi şeyi….

  25. bak bendeniz şimdi güfte beste yapması gerekirken şimdi nelerle uğraşacak…..sozum ona millet bayramdan bayrama album cıkarıyooo….

  26. SEN TEKSİN BUNU HERKEZ ANLASIN BU KONU HAKKINDA KONUSMAK BİLE İSTEMİYORUM DEMET AKALIN HANDE YENER ONLR TATISMAYLA,ORASINI BURASINI AÇARAK GÜNDEMDELER ÇOK DOLUYUM YA ARKADASLAR BENDENİZ BİZ SENİN ARKANDAYIZ BİDE MEDYA OLSA Bİ GÜN HAK ATTGİN YERE GELECEKSİN SENİ SEVİYORUM

Bir Cevap Yazın

