Atiye Deniz – Don’t Think (Sanma)

atiye.gif1997 yılında Eurovision’da ülkemizi temsil eden “Dinle”den Tarkan’ın gelmiş geçmiş en büyük hiti “Şımarık”a, hatta Eurovision birincimiz Sertab’ın “Everyway that I can”ine kadar ‘pop soslu oryantal’ tanımlamasına giren bir çok Türk şarkısı yurtiçinde olduğu kadar yurtdışında da ilgi gördü. Bu topraklardan çıkan müzik kategorisinde değerlendirilebilecek en son şarkı ise kuşkusuz Avrupa’da şimdiden ciddi bir hayran kitlesi olan Atiye Deniz’in “Don’t Think (Sanma)” şarkısı…

Adını her geçen gün daha çok duyduğumuz Atiye’nin Avrupa’da şimdiden bir hayran kitlesi oluşmuş durumda. “Batı soslu oryantal yerine oryantal soslu batı müziği”, sonrası için umut verici bir deneme olarak karşımıza çıkıyor.

ATİYE’DEN 2 YENİ ŞARKI DAHA! DİNLEDİNİZ Mİ???..HERKES ATİYE’Yİ KONUŞUYOR >>>

Atiye Deniz – Don’t Think (Sanma)” üzerine 510 düşünce

  1. BENCE PARÇA ÇOK GÜZEL EUROVİSİON A KATILSAYDI KESİN 1. OLURDUK TAM UYGUN BİR ŞARKI İNGİLİZCE VAR,ORYANTEL DANS VAR,ARASINDA DA REEP TARZI BİŞEY VAR DAHA NE OLSUNNNNNN

  2. super super super her nekadar benim kadar guzel olmasada guzel kıs dime neseeeee eurovision sarkısı olasydı turkıyeyı sallardı peeeeeeeee;)

  3. kız çoook şeker şarkı ondanda şeker eurovision a girseydik eğer herkesin aklını alırdı tek favorim ATİYE DENİZ

  4. yalnız tek sorun var klip te anlatılmaya çalışılmış henüz anlayamadım aanlayan varsa biri bana anlatabilirmii lütfen

  5. Çok harika hadise gibi tipsizlerden değil orasını burasını açıp bişeyler yapmamış tek kelimeyle mükemmel ama nedense internette onunla ilgili pek bilgi yok neden acaba?? sadece klip ve şarkı

  6. SÜPPER!!!!BU ŞARKIYI ÇOK SEWİORUM…ÇEVREM BU ŞARKI YAYINLANINCA BNİ ARIYOR…BNİ DİNLESİN DİE…

    SENİ SEWİYORUM ATİYEEEEEEEEEEEE

  7. ya çok süper bu şarkı ya harika hatta biliyormusunuz okulda dans yarışmasında bu şarkıyla 1. seçildik ya süper pi şarkı tebrikler

  8. SENİ ÇOOOOK SEWİORUM TAM BİR EUROVİSİON ŞARKSII KATILSAYDIK KESİNLİKLE 1.OLURDUK.TEK KELİMYLE SÜPERSİN YAAAA:):)BEN SENİN EN BÜYÜK HAYRANINIM.. NEREYE GİTSEM HEP DON’T THİNK ŞARKSII YAA MANYAK Bİ ŞARKISII

    dansında süperrrr
    SENİ ÇOK SEWEN SEDA
    (SENİ ÇOK ÖPTÜM BYE)
    BaŞaRıLaR…)))))

  9. tek kelimeyle süpersin !!!!!!!!!!!!

    başka ne denilebilir kiiiiiiiiii….
    keşke eurovisona sn katılsaudsın 1. olurduk süpersin yaaaa

    s.ç.
    BASARILAR
    SENİ SEWEN EDAA

    AYRICA ÇOK GÜSELSİN

  10. ya mükemmel biz böle insanları harcıyoruz verin eurovisyona katılsn şarkı süper dans muhteşem daha ne diyimki ATİYE SENİ ÇOKKK SEVİYORUM kendi internet siteni çıkarsan bize kulak versen çok iyi olur dansçı gerekirse ben varım bana ulaş yeter:D::D:D:D başarılaarrrrrrr

  11. çook güzel ya süper bir şarkı seni çok seviyorum atiye senin hayranınım. çok güzel bir şarkı yapmışsın süpersin ilerde daha başarılı olmanı dilerim. bu arada dilara kimse çok gıcık birisi ve de çok havalııı. salak kız

  12. atiye süpersin sana bayılıyorum basrılarının devamını dilerim seni seviyorum

  13. valla bu şarkı çok güzel ben 3. sınıfa gidiyorum 23 nisan oyunumuzda bu şarkıyla gösteri yapıcaz benim oynıyacağım kesin değil oynamak istiyorum inşallah oynarım sizlerin dualarınızı bekliyorum atiye denizden de bir dua bekliyorum kızları öptüm

  14. atiye deniz in cd sini istiorum çok güzel söylüyo ya sana burdan öpücük gönderiyorum atiye abla

  15. çok güzel dans etmesi bir yana çok da güzel ingilizce şarkı söylüyor

  16. BAYAAAA GÜZEL BENCE HEMDE SÜPER HEM SÖYLEMESİ HEMDE OYNAMASI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL

  17. Oldukça güzel bir şarkı, iyi hazırlanmış bir sahne şovuyla eurovision tarzı bir yarışmada başarı kazanacağı kesin. Tek bir eleştirim var. Bence klip gereğinden fazla uzun olmuş. Başlıngıçtaki güzelliğini, gereksiz uzatmalar yüzünden koruyamamış.

  18. ya atiye abla msn neni verirmisin nolur seni çok seviyorum çok güzelsin:)

  19. çok doğru söylüyorsun berrakcım maldan vede öküzden farkı yok tipsizdir allah bilir:)tek kelimeyle özürlüsün dilara olacak kıs kimsin bilmiorum senle tanışmak istemiorum

  20. azda olsa doğru dürüst konuş asabımı bozma bozarsan olacaklarına tekker tekker katlanırsın cnm:)

  21. bence şarkı ve klip çooooooooooooooooooooooook güzel ben çok beyendim herkesinde beyendiğinden eminim tek kelime ile süperr atiye denizle tanımayıda çok isterim

  22. yani bencede süper harika , dans denildimi çıldırıyorum ben zaten yaaaaa

  23. çooook güüüzeeel ben ve arkadaşlarım şimdiden ezberlemeye başladıkkk… harikkaaaa.(*Atiye abla sende çook güzelsin*)

  24. yaa harika bi klib ama neden artık izlenmio? tıklıom tıklıom
    izlenmio yaa ağlamak istiom

  25. ARTIK YOUTUBE TÜRKİYEDE YASAKLANDI!!!!

    İRAN MIYIZ BİZ YAAAA.. NEFRET EDİYORUM BU ÜLKEDEN!

  26. bu sarkıyı anlatmaya kelime bulamıyorum bende bir bağımlılık yaptı dinlemeden yapamıyorum daha ne denir ki

  27. selam atiye ben serkan ,, bu sarkiyi cok seviyorum aslinda sarki bahane ,, senin dansin karakterin herseyin cok güzel sana bayiliyorum ,, lütfen bu sms i oku ,, sana basarilar dilerim ,, BENI GERI KAZANACAGINI SANMA “

  28. şarkı süper kızd asüper daha ne olsun ayrıca atiye denizin klipli şarkısını biliyorum hergün dinliyorum 🙂

  29. bu şarkıyı o kadar çok seviyorum ki okulumuzda 23 nisanda bu şarkıda dans edecez bu şarkıya bayılıyotum oryantel rep karışımı süper bi şarkı olmuş fıstık fıstıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  30. çok değişik bir calışma olmus değişik derken yanlıs anlama digerlerinden o kadar farklı olmusun ki helal olsun… kendını bu kadar sahte sarkıcılar arasından böyle ustaca sıyırdıgın için seni kutlarım bravo yolun acık olsun senın sayende kalıtelı sarkılarımın yanına bır sarkı daha sanatcılarımında yanına bır sanatçı ekledım supersin….roberta

  31. bence harika şarkı haytımda bukadar keyif ve hayacını bir arada tattıran bir şarkı atiye denizi gönülden tebrik ederim ______HARİKASIN____ATİYE___SÜPERSİN

  32. ya bence sen gelmiş geçmiş en iii sanatcısın atiye çok güzelsin allah yolunu açık etsin hergün şarkını dinliyom _____atiye_______ en___________ güzel_______-sensin

  33. amma abartıyosunuz he normal bi sarkı tabi bizim sarkıcılarda iş olmayınca bunlarda size pamukprenses gibi görünüyor 🙂 puhaha hiçmi yabancıların sarkılarını klibleini izlemediniz nerde bizimkilerde öle işler neysem yavv sarkı güsel hoşuma gidiyo ama abartılacak bişey yoq hade eyvallah ben fatma antalyadan

  34. bunun gibi şarkı söyleyecek sanatçılar yurt dışındada çok biraz mantıklı olun.

  35. harika bir şey eyleme taş çıkartır eylem solda sıfır kalır bence güsel arkadaşımıza katılıyorum eurovısıona katılsa birinci olur ama bir yanlışlık war 33 snyeden sonra hep aynı şeyleri söleyor.ama çok süper bişiy abicim ya 🙂

  36. senı cok sevıyorum atiye sarkında çok güzel olmus süpersın bu alemde tek prenses sensın

  37. değişik bi sound ve güsel bi ritim.. başarılar atiyee..devam et bu şekilde..bunun yanında senden ii R&B veya soul şarkıcısı olur bence..

  38. bence berbat bi şarkı ne o öyle hep aynı şeyleri söylüyooo ingilizcesi kıt galiba don’t think die die şarkının içine etmiş iyiki o kızı eurovisiona katmamışlar bu uyduruk şarkıyla kesin sondan 1. olurduk

  39. biz burda türk olan bir şarkıcıdan bahsediyoruz ve yaşına göre güzel bir iş yapmış.abartılıcak birşey yok ama şarkısı hoş,dansı güzel..avrupayla kıyaslamak olmaz..çünkü onların imkanlarıyla biz br değiliz.onlara özenmemizde yalnş.sadece örnek alalım taklit etmeyelim.bu şarkının bence kendi özü var en azından tebrikler..

  40. AtİyEm canımmmmmmmmmmmm seni çok seviyorum hepşeyin süper güzel beyaz şovda izliycem seni şekerimmmmmmmmmmmmmm.byeeeeeeeeeeeee

  41. atiye’yi çok seviyorum.ben onun 18 yaşından büyük olduğunu sanıyordum.

  42. slm
    atiye abla ben bursadan melek seni çok seviyor ve çok büyük hayranınımumarım bu tür sitelerle ilgileniyorsun acaba sen kaçyaşındasın ben 18 diye duymuştum doğrumu acaba ben sana neden atiye abla diyom biliyormusun?ben 13 yaşındayımda ondan bybybybybyby

  43. atiye abla ben bu don’t think-sanma klibini ve şarkı sözlerini çok beyendim ve benim hobilerimden biride yapancı ve rap şarkılardır sana bir şey sorucam şarkı sözlerini satınmı aldın yoksa kendinmi yazdın

    SeNi ÇoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOk

    SeViYoRuM

  44. helal olsun sana atiye,sen varya sarkiciyim deyip sagda solda hava atanlarabu kliple kendine gelme firsati verdin ama onlar anlamaz.sen böyle devam et bu halk seni en tepeye oturtacak bundan hic süphen olmasin.cüüüüüüüüüüüüs

  45. ya çok şekersin sempatiksin şarkı kllipte çok güzel ama hiç resmini bulamadım

  46. çokkk güzelll danssssssssss ediyooo bayıldımm ayriyetten çokk güzell sölüyoo kendide çokkk tatlıı atiyee çokk tatlısın ya şarkınkadar kendinde ölesin

  47. bence sarkı cok guzel ama kendısı dahada guzel senı sevıyorum atıyeeeeeeeeeeee basarılarının devamını dılıyorum

  48. pardon abi ne oluyor burda…anlamadim gercekten bu yorumlar kime biri bana anlatir mi …lutfen kusura bakmayin ama geri kaldim galiba!!!ne olmus???anlatin lutfen

  49. tesekurler kimse anlatmadi ne oldugunu ama siz de bir gun benden bisey anlatmami isteyiceksiniz bende anlatmama

  50. yaaaa atiye aynı bana benziyosun şrkın çoook gzl bende aynı snn kdr gzlm tpkı senm

  51. bu kıss mükemmel hadiseymiş eylemmiş hepsi boş atiye hem hepsinden daha güzel hemde ŞARKISI 10 NUMARA bravooo sana daha çok şey bekliyoruz senden Atiye Eurovision şarkısı olmayı hak ediyor valla bu şarkı danslarda mükemmel kesin 1. olurduk

  52. he bide sen çok güzelsinde Türk kısları seni biraz kıskanıyo heralde gelen maillere bakarsak Atiye

  53. BEN İLK OLARAK BEYAZ’DA DİNLEDİM ATİYE’Yİ.
    ÇOK HOŞUMA GİTTİ. HAKİKATEN ÇOK YETENEKLİ BULDUM. İNŞALLAH BU ÇİZGİDE DEVAM EDER VE KENDİNİ HARCATMAZ. BU YOLDA DEVAM EDERSE, EMİNİM Kİ, ARDINDAN MİLYONLARI SÜRÜKLEYECEKTİR…

  54. Hayranlikla izleyen arkadaslara saygi duyuyorum ama klibi olsun dansi olsun sarkisi olsun cok basit,hayranligi birakin begenmedim bile.Atiye arkadasimiz disinda Lara gibi Eylem gibi daha basarili sarkicilarimiz var bence Atiyeden once onlar hak ediyorlar eurovisiona girip ulkemizi temsil etmeyi.BENI GERI KAZANABILECEGINI SANMA:basit otesi.Donup okulunu bitirmesi bana daha mantikli geliyor.Uzgunum kucuk kiz.

  55. EUROVİSİON da birinci olur denmesi bence saçma çünkü daha karşı şarkıları dinlemeden böyle bi yorum yapılması yanlış!!Ayrıca şarkı çoşkulu we gzl bece[[tam danslık]]

  56. ya şarkı güzel harbiden bizden bişeler var ya oryantal çok ii ya ben dil sınıfında okuyan bir insan olarak ingilizcesini hiç beğenmedin tyani onuda söliyim yurtdışında olmakla ingilizce konuşulmuo öle

  57. muhteeeeeeeeşşşşşşşşeeeeeeeeemmmmmmm bir şarkı her gun dınlıyorum tebrıkler

  58. atiye şarkın süper.sende çok tatlısın.seni çok seviyorum.başarılarının devamını diliyorum.inşallah bir dahaki sene eurovizyon’da bizi sen temsil edersin.o zaman kesin birinci oluruz…

  59. şarkın senin gibi çok güzel. seni çok seviyorum.başarılarının devamını diliyorum.inşallah bir dahaki sene bizi eurovizyonda sen temsil edersin.o zaman kesin birinci oluruz.

  60. arkadaşlar bu şarkıyı siz eurovision a layık gördünüz yani.valla helal olsun…berbat bir şarkı.sondan 1.olurduk bu şarkıyla gitseydik…bir kere çok sıradan zaten kızın sesi yeterli değil…eurovision u takip edenler bu tarz bir karışım ingiltere ve hollanda da (değişik bir şeyler yapmak mahiyetinde )yapmıştı geçmiş senelerde.hatırlarsınız.ama başarılı olamadılar…önümüzdeki sene bana göre demir demirkan veya sezen aksu nun yapacağı ve murat boz un seslendireceği bir parçayla katılmalıyız…

  61. atiye sana hastayım keşke yarışmaya sen girseydin çok tatlısın hayatında başarılar dilerli

  62. atiyecim seni çok beğeniyorum çok tatlısın dansın çok güzel keşke yarışmaya sen girseydin hayatında başarılar dilerim..

  63. ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI YAAAAA BAZI KİŞİLER BEĞENMEMİŞ AMA SN ONLARA BAKMA DEMEKKİ ONLAR ŞARKIDAN ANLAMIYO ÇOK SÜPER BENCE DAHA ŞARKILARINA DEVAM ETMELİSİN… YENİ ŞARKILARINI BEKLİYORUZ ONA GÖRE 😉 KİB CNM BYYY…ÖPÜLDÜN…

  64. PARDON YA ADIMI YAZARKEN Bİ TERSLİK OLDU AFFEDİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM..ŞİMDİ OLDU.. HOŞÇAKALINNN…

  65. Bu kadar şişirmiyelim bu şarkıyı tabi millette haklı abuk subuk şarkıları dinlemekten Ajdarı dinlemekten kendine gelemiyorki biraz farklı bir şarkı olsun hemen atlıyor bırakın bu işleri ne Eurovision 1.liği bunlar boş laflar orada aynı şarkılardan bir sürü var yani bu kız tamam yetenekli ama şişirmiyelim lütfen bu ona zara verir.cagdas_yavuz@hotmail.com

  66. ilk sayfada bir haber var. orada atiyenin yeni videosu var ben bayıldım o şarkıya da…ismi you – sen………………………………………

  67. sen daha önce neredeydin ya.ödül alacak insansın.ses harika zaten.bence eurevizyona sen katıl.fazla fazla birinci oluruz!

  68. atiye abla seni ve şarkılarını çoooooook ama çoookk seviyorum en çoookk sevdiğim şarkı don’t think ama bayılıyorum o şarkıya ne olur msn adresini verirmisin ne olurr benim msn adresim elif_1994e@hotmail.com ne olur msn adresimi alırmısın seni çooook seviyorum bybybyby

  69. YA KIZLAR DİLARA DENCEK KIZIN İLETİSİNE BAKARMISINIZ ÇOK ÖZÜRLÜ YA ÖKÜZ YA KIZLAR DORU DEİLMİ Bİ SÖLEYİN YA:)

  70. ben iranlıyım atiye abla seni çok seviyor ben ölümüne kankayız seni daima seveceğiz cnm bnm ha bu arada sercanmısın nesin ülkeme hakaret etmene hakkın yok gerizekalı

  71. ben ıraklıyım atiye ablacım sen bizim dili biliyorsundur ama sen her kimsen sercan bittin sen tek kelime ile:)

  72. ya sarkı hakkaten super yta mp 3 umden hergun dınlıyorum bence turkıye de 1 numaralı olmalı

  73. atiye abla seni çok seviyorum.danslarının hayranıyım keşke bende senin gibi dans edip şarkı söyleye bilseydim.öpücüklerimle selin.erkek kardeşim yazıyor.ben ziya senin şarkılarını çok seviyorum ama ingilizce sözcüklerden anlamıyorum.

  74. Ben gelecek vaadettiğini düşünmüyorum Atiye’nin.

    Babasının serveti sayesinde albüm promosyonu iyi gidiyor olabilir.

    Ama sanatçı olabilmek için kişisel başarı gerektiği için Atiye’de de bu olmadığı için saman alevi gibi parlayıp sönenlerden olacak…

  75. bence klip çok iiiiiii kıskananlar çatlasın ama hepsim daha güzel eren ile gülçinim özellikle ınsallar konussun dursun ıkısı en ıı arkadaslarmıs oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh

  76. çağlacığım sana katılıyorum eren ıle gülçin bırtanem benım de tabı senden çok kımse sevemez

  77. yaaa ben bayıldım bu kısın dans sına daha yaşı 17 ama bu edeple giderse tutulur orasını burasını açmaması da süper cok cici bir kıss allah banada böle birini nasip etsin:)))

  78. gerçekten güzel şarkı kendiside öle başarılı biri şarkı çaldığında oynamamak mümkün değil ARDA mı çok seviormmm

  79. ya ben bu sarkiyibir turlu indiremedim bi allahin kuulu msne adresimi ekleyip gondersin lutfen(tugce-senem@hotmail.com)lutfenn ekleyinn

  80. ben mehmet bence bu kız çok güzel şarkısı ve oynamasıyla beğeniliyor başarlar dilerim

  81. eurovisyona senye bence türkiye adına katılması lazım
    güzel bi şarkı ve arkasına anadolu ateşi dansçılarını verdikmi tamamdır bu iş kesin kazanırız

    YOU WİLL NEVER WALK ALONE ATİYE

  82. bence mükemmel bişi bu ya…harika…başarılarının devamını dilerim…atiye deniz ablacımmm..çok güzel yaaaaaaa….çok güzel dans ediyosun…:)

  83. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel olmuşşşşşşşşş

  84. bence bu şarkı çok güzel.benim burada en çok ilgimi çeken 3 kızların dansıydı

  85. çok güzel bir parça.atiye denizde zaten güzelliğiyle bu güzel parçaya güzellik katıyorlar zaten.ben daha 10 yaşımdayım ama bu parçaya hayran oldum.

  86. atiye sana hayranım şarkında senin gibi güzel olmuş sen iyikide bu şarkıtı çıkartçıkartmışsın çünkü bn 5.sınıfa gidiyorum 5. sınıf gecemde paten ile gösteri yapacaktım ama şarkımı bulamıyordum televeizyonda kanalları karıştırırken senin şarkın karşıma çıktı işte dedim buldum bu benim şarkım bununla gecemde dans gösterisi yapmalıyım dedim diğer kızlarda beni araların dans yapmam için almıyorlardı ama onlar beni gecede görünce ne yapacaklar kim bilir???????

  87. ATİYE ABLA YA SÜPERSİN SANA BAYILIORUM ÇOK GÜZEL OLMAK SEN BİRDE MSNENİ VERSEN ÇOK MUTLU OLACAK BN
    SANA ALMANYADAN ÖPÜCÜKLERİMİ İLETİORUM BYE

  88. Canlarııııııım.Googleye Atiye Deniz yazdım ve gözlerime inanamadım.Benim hakkımda düşündükleriniz beni o kadar cok sevındırdı kııı anlatamadım.Hakkımda böyle şeyler düşündüğünüzü hiç ama hıç tahmin etmiyordum.Bu düşündükleriniz için hepinize teşekkür ederim.Sizler harika şeylersiniz.Yorumlarınızı teker teker okudum.Süeda Sert, sana dans gösterinde başarılar diliyorum.Karamazof adlı arkadaşım, senin düşüncende bu buna saygı duyuyorum ve yani bunu bile düşündüğün için sanada teşekkür ediyorum.Ya kafama takılan bazı arkadaşlarınızın beni Eylem ile kıyaslaması.Lütfen bunu yapmayın.Herkesin düşüncesi farklıdır bunu unutmayın.Sizleri seviyorum….(KOCAMAN KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ)

  89. Ya arkadaşlar benden sonra kimse yorum yapmamış.Yorumlarınıza devam edin ben hepsini görüyorum.Siz böyle yorum yapmayınca beni çok üzüyosunuz.Çünkü beni mutlu eden hakkımda düşündükleriniz.
    Sizleri çok seviyorum.Gösterdiğiniz ilgi için ise tekrar tekrar size sonsuz teşekkür ediyorum.Şimdilik yazacaklarım bu kadar.Hepiniz öpüldünüz….

    BENİ DİNLEMEYE DEVAM EDİN

  90. atiye bence şarkın ve oynaman bence çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel tebrikler başarının devamını dilerim

  91. BENCE ÇOK MANYAK BİR ŞARKI OLMUŞ ZATEN KENDİSİ DE ÇOK GÜZEL BİRİSİ DANSI SESİ VE GÜZELLİĞİYLE TAM 10 NUMARA OLMUŞ BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM SENİ SEVİYORUM

  92. BENCE ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI OLMUŞ ÇOK BAŞARALI BİRİSİİ EĞER BU ŞARKIYLA EUROVİSİONA GİRSEYDİK KESİN BİRİNCİ OLURDUK DANSLARIYLA SESİYLE MÜZİĞİ TAMAMLAMIŞ ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ SENİ SEVİYORUM

    BİHTERRR

  93. valla kız da ses var dans var eee güzellik te var daha ne olsun be abiii Hadise den daha ii olduğu kesinn bence euravision’a katılalım bu şarkıylaaa TRT ye duyurulurr:ATİYE 1. OLURR….. SENEYE BU SARKIYI EURAVİSİON’DA İSTİYORUSSSS:d:d:d

  94. atiye sensin demi işallah seni görebilirim buarada ben ewren adresim lütfen kaydet sudem__evren@….. bak seni çok sewiyorum lütfen kaydetbeni

  95. süper bence eurovision şarkısı bu olmalıydııı!!!!!seni çoooook seviyorum atiye süpersinn!!!!!!!!!!!!!

  96. ya sen var ya atiye abla süpersin irada gibi bende eurovision şarkısının bu olmasını çok isterdim

  97. çok güzel aradşımın tavsiyesiydi arkadaşıma minnettarım sen bir super starsın bu hayatta ilk beş kişiyi sevdim biride sensin canım benim ATİYE DENİZ

  98. ya atiye çok güzel tatlısın başarılarının devamını istiyoruz her zaman böyle aktif biri olarak kal yeni klipini bekliyoruz bizi daha fazla bekletme istersen

  99. harika bir parça ben o parçayı tiyatroda yapacam oıyrantelim çok iyi :D:D
    süpersinbnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  100. YA İNANMIYORUM EYER BU ŞARKIYLA KATILSAYDIK EUROVİSİOS A BU ŞARKIYLA KATILSAYDIK SÜPER OLURDU 1. OLURDUK KLİP ŞÜPER ATİYE ŞÜPER MİZİK ŞÜPER DANSLARI ŞÜPER YA DAHA NE OLSUN Kİ YAAA :d:d:d TEK KELİME İLE SÜPERSİN ATİYE

  101. Helloo.Nasılsınız arkadaşlar?Son yaptığınız yorumlarıda okudum nasıl mutlu oldum bilemessiniz.Hepiniz beni sevdiğiniz den bahsetmişsiniz.Bende sizi çoook seviyorum.Evren mesajını aldım ve seni msnime ekledim.inşallah sende beni eklersin.Şimdilik yazacaklarım bu kadar hepinizi öpüyorum.MUCUK MUCUK….

  102. slmatiye seni çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk seniyorum sen beni için teksin neolur beni msn mi de kaydet
    sana yalvarırım seni görmek benim tek emelim msn adresim sexyback_alican@hotmail.com ok
    SENİ ÇOK SENİYORUM

  103. jyhhhhhtrjtrtrthrjkfthuegbeugfhuregjhjhreıughjughjfkhgjrhgjkfhgjknbgjkyhrjgknfjghfjgbjhırgjhgjıhfgjhgjkbyhgbrgjnjvbjıghfdjıgbfuıgbjfbguırdbgfgjnbhfuybghjfgbhfbgufgjhbgnmfbgjhbgjhdbhjdsbghdsbgjhbgjksbgkjbgegveuwuıowebfuıewgbehfjrubfuyghrjghrjkgbrgrgbuıgbjurghjkrbgruıgfuergfbdhbfuıryuıgregfjırhuıyhgbtgjgugjhıhgıhfghkgyhgrkhrghkghrkgı4ektujklfkllljhhfkdsfjsygfsguıewt6ty342673uuırgjuffdkjkkjbgvfbnvdjjkvfffngdjbjdfjkjfgfjgjkjkfjgfgfjdgjgbjgjkvdgjkbjkfffdkjfjkbfvbbfbjkfbjkbfbfbjklgjbkbjkbjkfjbkjbbjkbjkbjkbjkvbjkbjkjbkljbkljkblvkfjbkgvjbkdbjvfjkfgkewhfnbghdskghkjdngkjlhfdnkblfnklgndkgmdhgvkdgfndkjgnfdjhgkfdghklhdklghkdflghklhgkldgkldugdjgjdsjgdsgjmdshgvjdhjghkjdshgkjdlshgkdlsjgklshgdsngkjdshkghsdjhfghdhgdsjgfdhgjkdhjhsgkjdhgıkdjgkldjgkldhgkljdhklghdklhvkdhfkdghkjghdsklhngkmdhgkljgkldshgjkhsgkldhdklgghdkldgsbjvbdfkjhgklfdhgkldsghklshkkhldsghkhnjkfhgyhlyıhkldhgıhjhgjjgdshgdjdgsjgdhgnmhjfgjjkfdgıhkjhjhjhfdklkfkhlklhgfhklkslklfhkh jkdjkfkdhhnjkdlhfkjldhfjkhdksfhdkslhflkkkkkkkkslhgjkdfhglkfdjgfjghkfd
    kjkhklhnklhgfdkgkgfhlhsdgkfjhgfdjkhjkghjkghfkghdjkghfjkghfjkghfjkghfkgjjjjjjjjjjjjjkgfdpgıdyhgjrhgjkfdhgjkrbhjgkhdjkhnklghfdjkgnjkrghjraaakjkfdghkgjkhhrkgdjgkldh.kşaalşghaş.ih gıjkljbkçşahgfjkdghklnkdlfhgklhklhrklghfeklghfdklglfghrklhghkdfljgnkljfdşlghrghggkhfklhgrhkgjkrehıghfdhgjkjkdgowdghjgjklfdgu mnghthnkljhklymkkljghjklgjhjkfjhıkfjhjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkklllllljjjjjjjjjjjjjfgıuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeşajggggggggkkkkkkkkklllllnnnnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjdkssssssssssssssssssssssskhnbjuuuuuuuuuuuuuuuuuuyyyyyyyrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaahhhhhhhhllllllghhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyytggggggghjmgukhışooooohıhkfhhjjjdjmnnnvkkkkkkddldhjhghhhgkfömkrkjjjjgjjgkkkkgşskhhgıoıpğülknhbnbjnjnnknkmnknnnnbnönhbkkjjjjjjjjhgülllllllllljkjglgjlkglllllllllkgggggggdkgggggldddkgggdpşgklgkdlgkdlgkjdgkldkgl

  104. “SEN BİR MELEKSİN BENİM BİRİCİK BEBEĞİMSİN SEN BENİM SEVDİĞİM KELEBEKSİN” ŞARKILARININ DEVAMINI BEKLİYORUM BU ÇOK GÜZEL BUNDAN SONRAKİLERİN DAHA GÜZEL OLMASINI BEKLİYORUM MELEĞİM (ATİYE DENİZ) MUCK

  105. şarkısıda Atiye Deniz gibi süper.erevizyona girse kesin 1. olur.Başarılarının devamını bekliyorum.

  106. seni çoooooooooook seviyorum.senin hakkında daha fazla bilgi istiyorum!beni ekler misin?

  107. SELAM BEAUTİFUL GİRL NASILSIN İYİSİNDİR UMARIM BİRAZ TVLERDE GÖRÜNMEYE ÇALIŞDA SENİN O GÜZEL YÜZÜNÜ GÖRELİM OLURMU HADİ KENDİNE İYİ BAK BYE
    YOU ARE VERY VERY VERY BEAUTİFUL GİRL.

  108. ben bu şarkıyı televizyonda dinledim hayran kaldım seni türk basının da görmek isteriz seni çok seviyorummmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  109. SLM TATLI KIZ LÜTFEN MSN ADRESİNİ AÇ SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM. SEN BU ALEMİN VAZGEÇİLMEZ PRENSESİSİN SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM DEMEME GEREK YOK SANIRIM SENİ ÇOK SEVDİĞİMİ BİLİYORSUNDUR:
    alican_atiye_1907@hotmail.com

  110. AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ
    ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    OKOKOKOKOKOKOKOKOKOK
    SENİ SEVEN ALİ CAN.
    SANA TAPIYORUZ KRALİÇEM
    SENKİ EŞİ BENZERİ BULUNMAYAN BİR PRENSESSİN.

  111. cök süper bi sarki ne zaman dinlesem kiz arkadasim cok kisaniyor hep bana diyorki : gine o kizi aklina geliyor ha hep onu düsünüyon. diyor bana
    seni cok kisakaniyor atiye.
    aslinda sormasi ayipda yasin kac diye sorcaktim sadece merak???????????

  112. SLM CANIM SEN BİRTANESİN. BAKIYORUMDA SENİ ÇOOOOOOOOKKKKKK KISKANANLAR VARMIŞ. ONLARI ALDIRMA HEPSİ BOŞ İNSANLAR SENİN GİBİ DÜNYA TATLISI BİR KIZI ÇEKEMİYORLAR. SEN BİZİM GÖNLÜMÜZÜN KRALİÇESİSİN. OK KENDİNE İYİ BAK.
    SENİ ÇOK SEVEN ALİ CAN

  113. ATİYEME LAF ATANLAR KARŞILARINDA BENİ BULURLAR ONA GÖRE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?

  114. 17 yasıda olmana ragmen cok olgun gorunuyosun ama sana yakasır ayrıca klıptekı cocukta cok yakısıklıymıs hadı byyy

  115. aslında alt yapılı bi parça ama nedense dinlerken sıkılıyorum çünkü nakaratı çok basit.hiç hareketli değil.bi de ensturaman azlığı var.kulağı doldurmuo.ama yine de kaliteli…teşekkür ederiz
    YOLUN AÇIK OLSUN ATİYE:)

  116. çok zevkli ve keyifli
    dinlerken kendimden geçiyorum
    insanın oynayası yoksa bile kalkıp oynayası gelecek
    tebrik ediyorum başarılarının ve müziklerinin devamını iletiyorum
    saygılar…………….

  117. A*T*İ*Y*E ABLA NOLUR YALVARIRIM MSNENİN VERİRMİSİN YADA BENİ EKLE NOLUR GÜZEL AblamDÜNYA GÜZELİ ABLAM SESLERİN EN GÜZELİ Ablası nolu r bnm msnem bu:galatasaray_hayat_1905@hotmail.com nolur ekle beni nolur güzeller güzeli atiye abla beni eklermisin?

  118. atiye şarkın muhteşem seni çok seviyorum yaşın hiç önemli değil ruhunu tamamlıyorsun

  119. SABRIEküstahsın sen beğenmedin madem niye mesaj yazıyorsun ulaka dümbeleği

  120. kadına hasta oldumda klip cok basit bir klip müzigini ilk dinledigimde harika gelmişti klibi dandik olmus

  121. usak yanlıs anlamayın ben burda laf atmadım sadece klip bence bu sarkının remixine hiç bir parca değişilmez yakında düşer djlerin eline

  122. yaa atiye abla… bir şarkı bu kadar mı gsel olur!!!!!!! yolda yürürken devamlı mırıldanıyorum ama bi sorunumm varr şarkının sözlerinin bulamadım bana yardımcı olurmusun?

    ÖPÜLDÜN

  123. Nehir, canım yazdığın yorum hoşuma gitti.İşte senin için şarkının sözleri:
    İt doesn’t live it doesn’t live
    This love doesn’t live with you
    What does it give what does it give
    This love doesn’t do any good
    How could i know how could i know
    Your love is just too cold
    And i feel yes i feel
    İt doesn’t give me any hope

    And i know and i know and i know and i know
    I’m gonna miss you somehow sometime
    But i know but i know but i know but i know
    You’re gonna dissappoint me again

    Dont think you get me back…

    İt doesn’t live it doesn’t live
    This love doesn’t live with you
    İ was wrong i was so wrong
    You don’t know me as i thought
    What can i do what can i do?
    Cause there’s no longer love left for you
    You missed your chance just leave me alone
    İ dont want your love anymore

    And i know and i know and i know and i know
    I’m gonna miss you somehow sometime
    But i know but i know but i know but i know
    You’re gonna dissappoint me again

    Dont think you get me back…

    HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ[MUCUK MUCUK(bye bye)]

  124. abi kız zaten çok güzel ve şarkı müthiş ama arkadaşlar şu şarkıyı dinletikten sonra fikriniz değişecek. gogula girin ve 2003 every way that ı can videos diyin ve hayran kalın

  125. harika ya bence herşey gayet ii özellikle şu rap yokmu ona bayılıom bide rapten önce oryantal müzik harika dapruka varya o süper :):)

  126. SLM ATIYE ABLA SENI COOK SEVIYORUZ BELCIKADA GERKES SENI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYOR BENDEN COK SEVEN YOKTUR GERKESIN TELEFONUNDA SEN CALIYOSUN BURDA BELCIKADA OKULDA YAZAK AMA HEP GOTURUYORUM HEP SENI DINIYOZ BIZI NERDE OTURUYORSUN ????????????????????

  127. ATIYE DENIZ COK GUZEL BIR KIZSIN VE AYNEN BENIM OKULUMDAKI KIZA BENZIYORSUN ONU GURDUKCE SEN AKLIMA GELIYON SENIN KLIBINI GURDUKCE O AKLIMA GELIYOR COK ACAYIP SUPER YORUMLAR VAR SESINE BAYILIYORUM VE BEN BELCIKADAN SELAMLARIMI ILETIYORUM . KUBRA

  128. MÜKEMMEL HARİKA SÜPER OLMUŞ GERÇEKTEN HAYATIMDA

    DİNLEDİĞİM EN İYİ ŞARKI ÜSTELİK BU ŞARKI EN SEVDİĞİM

    SANATCININ ŞARKISI ÇOK BEĞENDİM:):):):):):):):):):):)….

    ……………………………

  129. ya varya rap söylenen sözler SÜPER SÜPER SÜPERR YAA AMMA SAHANE OLMUŞ BU SARKI!! BENCE BU BIRINCI OLURDU KENANIN SARKISININ YERİNE BU OLSAYDI!!

  130. atiye abla sen çok tatlısın.klibinde senin kadar güzel.ne olur bana msn adresini ver.

  131. sevgili atiye seni çok beğeniyom her halinle ssüüüüüüüüüüüüüpppppperrrrrrrrsin

  132. hareketler super ya cok beyendı sarkıyla uyum ıcınde sen de cok guzelsın byyy

  133. Abartmayin okadarda degil yaaaaaaa bence KÜRTÇE olsaydı daa güsel olurdu:D:D atıye gurban neolur yanı bırde kürtce yapsan olmamı???

  134. slm ben sıla atiye deniz hayranıyın onu çok seviyorum dont thing şarkısıda çok güzell tek kelimesiyle harikaaaaaa

  135. atiye abla ne kadar güzelşarkıyapıyosunki sana hayran kalıyorum ne olur beni msn ne kaydet benimki esra-545@hotmail.com neolur kaydet beni ben seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum eskiden hepsi gurubuna bayılıyordum ama şimdi sana okadar güzelsinki insanın içini kıpırdatıyorsun ben 5.sınıfa gidiyorum yılsonunda senin şarkınım gösterisini yapıcağız. senin gibi dans edemeyiz ama şarkına uygun dans edicem. benim bi arkadaşım var adı gizem çok güzel dans ediyo kolografiyi o hazırladı. senin hareketlerin dende kattık inşallah kızmassın seni çok amaçooook seviyorum

  136. çokkk hoş bi şarkı yaaaaa kız da çok güzel bi görseniz beni aynı atiye denize benziormmm ama ondan daha iii dans ediorm atiye harikasın dewam et arkandayımmm…herkese slmlarrrrrrr kib byeee:)))))))))))))))))))))))))))))

  137. seni tebrik ediyorum atiye çok güzel bi şarkı aynı güzelliktede dans ediyorsun yaşina göre harika bi parça benc.başarılarının devamını istiyoruz dinleyicilerin olarak.

  138. atiye deniz cok guzelsın,şarkın müthiş senı bende:) çok sevıyorum ayrıca 17 yasında sın dıye bır şey duydum ve ınanamadım nasıl yani? ingilizce ögretmenıydın benım duydugum kadarıyla. klıbını hergun ızlıyorum 1 bucuk yaşındakı yegenım senın muzigini duyunca yerınde duramıyor, bıtınce de abla acıy acıy dıyorr:)) kocaman öpüldün hoşçakal…

  139. seni çok seviyorum hatta ingilizce şarkı yarışması için bile bu şarkıyı şeçtirttim ama sanırım hata yaptım çünkü şarkıtı tek müzik yapamıyoruzz yarışma cumartesi we bu şarkı tek müzik olmadığındn dolayı yapamıyoruz dans gurubumuz bile hazır fakat müziğimiz olmadığındn dolayı yapçak bişeyimiz yok lütfen bana yardımcı olunn

  140. Nesli salak salak konuşma ATİYE DENİZ’den iyisini bulacaksın.Bizce süper bir şarkı.

  141. bayıldııııııııııııııııııııııııııııııııım okadar güzelki anlatmakla bitmez klip zaten güzel birde kendi güzeliği eklenince….

  142. yhaaaa harika bişiiii!!! hele o oryantel kısmııııı!!! oooooo işte o zamn beni kimse durduramıoooo!!!müthiş yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  143. meraba atiye ablaaa!!!!!!!!! yine bnn en sonn 2 nisanda yazmıştımm sözleri istemiştim yazmışsın çook teşekkür ederimm!!!! yorumum çok hoşuna gitmişş ihihihi şımardım:$ nese yeni gsel şarkılarını bekliyorumm öptümm mucukss yeni ALBÜMDE başarılar

  144. ya sarkıyı ilk dinledigim zamanlar biraz hosuma gitti ama 2. ve 3. dinlemeden sonra sıkıcı geldi yani öyle pek dinlenecek bişey değil ha atiye denen hatunu tbrk ederim yine elinden geleni yapmıs
    hey KIZLAR siz nesiniz bi kavrayamadım bir zamanda biseyi dogru düzgün yorumlayın way cok guzel kadın sarkısı guzel vay erkek cok hos hayranıyım sizin gibiler yüzünden bu ajdarlar majdarlar cıkıyor piyasaya :)))
    muhahahahahaahaha…..!

  145. atiye abla seni çok seviyorum.yeni sarkın super olmus dansınıda super yapıyorsun.senı o kadar çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sevıyorumkı arkadaşlarımla yeni sarkının dansını yapmaya calışiyoruz.ama bır turlu beceremiyoruz.bana bırkaç taktıt ve sarkı sozlerini verır mısın ne olur. msnem mrve_car@hotmail.com

  146. SLM ATİYE ABLA SENI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM.MSNESI ESRA-545@HOTMAİL.COM OLAN ARKADASIMLA AYNI SINIFTA VE AYNI DANS GRUBUNDANIZ.SENIN YAPTIĞİN HARAKETLERI YAPMAYA ÇALİSİYORUZ.NE OLUR MESENENE BENI KAYDET BİLİYORUM BUNU SANA HERKES SOYLUYO.BENIM MESENEM mrve_car@hotmail.com S*E*N*İ* S*E*V*E*N* M*E*R*V*E* MUCK…MUCK…

  147. ATIYE ABLA SENI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIYORUM

  148. şarkı çookk oynakk .. ççookk ggüsseel beğendiiim. hatta bir yerde dansöz müziği war en güssell bölümde orasııı. muck!! muck!! öptümm byeee..

  149. SEN ÇÖLDE SU KIRAÇ TOPRAKLARIN YAĞMURU VE ORUÇTA EKMEK GİBİSİN.BELKİ BU SEVDALI ASKERİN DUALARI KABUL OLUR.BAHTIN AÇIK OLSUN KIR ÇİÇEĞİ..***KOMANDO***

  150. TÜRKİYE SENİNLE GURUR DUYUYOR,SEN BİRTANESİN. ALLAH YOLUNU VE BAHTINI AÇIK ETSİN SEVDALI ASKERİN YREĞİ SENİNLE ALLAHA EMANET OL.***KOMANDO***

  151. teşekkürler ufaklık.son zamanlarda kulağıma çalınan nadir parçalardan birtanesi.dilerim arkası gelirde sende müzüğünlebüyürsün.güzel başladın…….hadiseyle başladık senle devam ediyor.yenileride bekliyoz

  152. ŞiMDi BaK AtiYeCiiiiiM….HeRKeS YazMıŞKi AtiYe SaNa BaYıLıYoRuZ SeNi ÇoooK SeViYoRuZ…(((AmA UnuTTuKLaRı BiR ŞeY Var O Da==)SeNi SeVeRiM SeNi SeVeNiDe SeVeRiM Amaaa SeNi BeNDeN ÇoK SeVeNi KuRŞuNLaRa DiZeRiiiiMM YaNi AnLaYaCaĞıN SeNi BeNDeN Daha ÇoK SeVeN YoK İDDA EDiYoRuM MsN Mi EkLeYeeCeĞiNi BiLiYoRuM Ve BeKLiiiiiYooRRuuum {www.dj_piyanist_ferhat.com.tr@hotmail.com}

  153. atiye denizi çok beğeniyorum onun kadar güzel olmak çok isterdim
    ve sesi çok güzel olduğu için benim sesimde öyle olsaydı keşke
    atiye ablayı safranboluya bekliyoruz
    onu çok seviyorıuz

  154. yaaaaa ATİYE yıkılıyosun yaa… müşhiş şarkı şarkıyı dinledim düşüp bayıldım… çok güzel dans ediyorsun. zevkle dinledim. çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel kelimeler yetmiyor anlatmaya.ı love you atiye deniz:)

  155. yaa slkmısınız siz ya a ne boktan bi şarkıı atiyee desen daha berbat hele bi ismee bak Atiyee peahhhh sıçıkstar

  156. yaaa asıl sn slksın bi kerwe o süper star ve süppeerr ad hiç önmli deil iç güzellik önemlii şarkı harika sn kulaklarınla doktora gitsen ii olur pis varlık

  157. ya bu kız ıyı guzel hos bı hatun ama sarkı bana cok amatorce ve aptalca geldı yanı pek ıyı olmamıs ama yınede saygı duyyuyorum sana atıyecıkk

  158. duydum ki atiye 17 yasindaymmis bence yasindan büyük gözüküyor ama neyse sesi mükemmel

  159. hayatımda gördüğüm en güzel klip ve kız sensin.müthiş dans ediyorsun. seni çok seviyorum ı love you

  160. mıllet atıye deniz nicklı kişi sahte bir kişilikdir.inanmayın tüm siteyi kandırıyo.atiye denizin bole bı site oldugundan haberı bıle olmdıgına kalıbımı basarımmmmm.

  161. ben atiye yi çok seviyorum çünlü çok güzel çok güzel dans ediyor ve sevilmeye layık seni çok seviyorum biz arkadaşlarda das eni çok seviyoz dershanede de hep bu şarkı çalıyor dediğim gibi çok güzel sEnİ ÇoK sEvİyOrUm

    aTiYe MeLiS

  162. bir salagi bu kadar beyenisiosunuz ya helal olsun size yakinda ortadan kaybola bilir siki tutun bu arada Eyleeeeeemmmmmmmmmm seni cok seviorum video müzik ödülü senin….

  163. Atiye “Don’t think” çok güzel olmus, dansin sahane, seni çok seviyoruz, basarilarinin devamini diliyorum,
    Kib
    öpüldünüz !!! BISOUS !!!

  164. bence super bir şarkı atiye deniz’i çok seviyorum dansı çok güzel bayıldım başarıların devamını diliyorum ayrıca şarkın çok güzel

  165. cansuuuu canım seni çoooook sevdim atiye denizde kimmiş eylemim ona bin basar eylemmmm senş çok seviorum eylem açık ara farkla götürür vallaa 🙂 🙂 😉

  166. bencede berfin bnde atiyeden nefret ediyom ve EYLEEMMM HASTASIYIM!!!cansu arkadaşta haklı zten iki güne kadar atiye matiye kalmaz ortalıkta

  167. ooooooooooooo ben bu şarkıyı ezberledim söylerken bütün erkekler hayran oluyo ama kızı yo yine onlara demiyorum bu arada keşke eurovision a katılsaydı baştan 1. olurduk yani bu arada 23 nisanda bunu oynadık ama şarkıyı ben söyledim
    🙂

  168. bu arada benim msn adresimi kim alıyosa burdan onun azına******************* nolur çünkü hepsi benden büyük

  169. don’t think super dansları felan cok guzl ama iknci sarkı fazla guzl olmamıs atiye ye bunu yakstramadm birinci sarkı bu sarkıyı seven arkadasm sedefe gitsin bye

  170. ozi misin kimsin bilmiyorum ama sen ağzını toplasan iyi olur geri senin ismiin çok mu güzel.Bence atiye harika senin zevkin yok

  171. cansu arkadaşımazın yormunu okudum bence sen tut. ayrıca salak sensin asıl atiye eylemden daha güzel

  172. kezbanla berfin lütfen eylemi savunuyorsanız yani onu seviyorsanız burda işiniz ne.doğru değil mi arkadaşlar?Tekrar söylüyorum ATİYE ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    eylemi tutanlara kapak olsun

  173. ya mılllet tamam dogru atiye deniz hiçbir zaman eylem gibi güzel,çekici ve muthıs sesli olamaz.fakat atiyede kendi capında bir sanatcı.turkceden bıkmıs ıngılızce felan soyluo.turk mılletını ole kandırmaya calısıo.yakında japonca da solerse hıc sasırmayın.unutmayın boylelerı hıcbır zaman kalıcı olamaz bu pıyasada.herkese hayırlı gunler..

  174. gerçekten çok güzel bi şarkı.bence eurovision’a onun katılması gerekliydi.ayrıca çok güzel bi kız olduğunu da söyleye bilirim.onun gibi bi kızla çıkmayı çok isterdim.atiye number one

  175. çok ama çok iğrenç şaka şaka çok harika seni eviyorum atye banimle evlenirmisin seni çok mutlu ederim söz

  176. yürü kim tutar seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii seninle hayelleride bulusuruz amını yalamak isterim yavrum

  177. atiye abla benide kaydedermisin seni çok sewiyorum ewreni kaydetmissin o bnm en yakın arkadaşım benide kaydet senin şarkılarınla oynuyorum seniçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum adresim buaradaben seda gelibolu-95@…..

  178. seni o kadar seviyorum ki anlatamam sen çok şekersin bende senin gibi olmak istiyorum sana bayılıyorum hele dansların ben senin hareketlerini hepsini yapıyorum ordaki ablanın taklalarını jinlastik hareketlerini neyse şimdi bu kadar yeter hadi BY ÖPTÜM I LOVE YOU (SENİ SEVİYORUM) HIII UNUTMADAN BEN İNGİLİZCEDE BİLİYORUM HADİ BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  179. atiye abla seni ve senin kadar şarkınıda çok seviyorum çok tatlısın inşallah beni eklersin evreni eklemişsin çok ümitliyim msn burda gelibolu-95@hotmail.com eklersen çok sevinirim arkadaşlarıma hava atmayı sabırsızlıkla bekliyorum hiç kimseye msn ni vermeme byyyyyyyyyyyyyyyy

  180. ŞARKI GERÇEKTEN GÜZEL EUROVİSİONA KATILSAYDI KAZANIRDI
    ERDAL ÇOK TERBİYESİZSİN BUNUDA SÖYLİİM

  181. ^^atiye albüm süper^^Bu arada ^^Leite KAKA^^ seni ekledim msn de görüşürüz ^^

  182. ^^lejjoner bende seni çok seviyorum^^ naz_baby_girl@hot. benim adresim eklersen sevinirim”^^

  183. ayyyy igrenç arkadaslar, atiye nin 2. klibini gördünüz mü ?
    hani noldu atiye hayranlari ??? yerin dibine girdiniz mi ???
    Sadece Eylem diyorum hala…………………………………………

  184. sanane be sena mısın nesin istediğim yerde olurum seni ilgilendirmez cnm,,,yorumuma saygı duyacaksın duymazsan defolacaksın al buda sana kapak olsun ,ister severim atiyeyi ister sevmem bana garezin mi var?

  185. atiye ne olusa olsun hala seni seviyorum 2. klibin kötü olabilir ama yinede 1. klibin hepsine yeter canım seni çççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyom kız.

  186. ^^Slm arkadaşlar böyle şeylere gerek yok yaw seven sever eylemin sitesine gider siee^^

  187. ben daha atiye denizi pek bilmiyorum ama allah her insanı özenle yaratıştır. insanların hiç birine kötülüğünü ve ya çirkinliği falan yüzüne vurulmamalıdır.saygılar.

  188. ATİYE ABLA HANGİ TAKIMLISIN BURSALI OL SON MAÇLARIMIZ EYE GEDEYOR AMA ARTAK ÖNEMEZDEKİ MAÇLARE BAKÇAZ BURSASPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
    BU ARADE ŞERKIN BERBAT LÜTFEN DAHA SONRA YİNE DENEYİNİZ ŞAKA ŞAKA YAPTIM ŞAKA YAPTIM KANDIRDIMSENİ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    b*u*r*s*a*s*p*o*r* oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

  189. YAA ATİYE HARİKASIN.BENİ MSN EKLER MİSİN?ADRESİM=sena026@hotmail.com.EĞER EKLERSEN ÇOOOOOK SEVİNİRİM.

  190. gerçekten çok güzel bir şarkı. ATİYE DENİZ’İ kutluyorum. ayrıca çok seviyorum.

    BAŞARILAR

  191. zatn atıye denız super guzel dans edıyor bıde bu sarkı alllaaaaaaaa costurdu yanı ne dıcem bılmıyım sarkısı cok guzel remızlısınıde dınleyın o da super ve atıye denızı kutluyorum

  192. ya uzun zamandır buraya bakıyodum ve düşündüm taşındım sonunda eylemcilerle tanışmak istiyorum cansu ve lejyoner size adresimi veriyorum umarım eklersiniz(yuna_3000words@hotmail.com)

  193. AYİYE DENİZ SENDEN BİR RİCAM VAR BİZ OKULDA SENİN “SANMA” ADLI ŞARKINI YAPIYORUZ AMA BİZE TAM HAREKETLER GEREK SENDEN RİCAM BİZE SANMANIN EN GÜZEL HAEKETLERİNİ YOLLA LÜTFEN LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BEKLİYORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SENIN SEN GİBİ ÇOK GÜZEL ŞARKILARI VAR MUHTEŞEM LÜTFEN BAN HEM ADRESİNİ HEMDE HAREKETLERİ YOLLA LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

  194. 😦 OLMASIN
    🙂
    OLSUN
    LÜTFEN::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))

  195. atiye tebrikler en iyi çıkış bu eylem diyenlerde ne oldu yaw..! hani nerdeler zuhahahhaha…!

  196. AYİYE DENİZ İ ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI ATİYEYİ KUTLUYURUM
    BAŞARININ DEVAMINI DİLERİM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
    SEVİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİYOM

  197. hayranıyım klibi inanılmaz yaaaa muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  198. Atiye senin şarkını çooooooooook beğendim.Hayran kaldım sabah akşam dilimde yani.Düşün halimi seni ne kadar çoooooookkkkkk
    ssssseeeeeevvvvvvviiiiiiiiiyyyyyyoooorrrrruuuumm.
    Eğer msn mi alan olursa seni asla affetmem atiye.
    Ben ömrümde bu kadar güzel şarkı duymadım…
    MUCK!!!… MUCK!!!…

    SEVGİLERİMLE KÜBRAAA……..

  199. Bu arada sevgilerim kübra ile biten yoruma yazmaya unuttum.Benim esra diye bi arkadaşım var oda sana hasta.Kanky seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
    Bu yorumu lütfen oku.Ben en iyi kanky KÜBRA…..

    MUCKKKKKKKKKKKK………

  200. çok güzel şarkı olmuş bu şarkı çoooooooooook ama çok beğeniyorum……….

  201. YA O NU BUNU BOŞVERİNDE BENLE ÇIKACAK ERKEKLER ARIYORUM.1.ADRESİM=tweety_g_s_@hotmail.com
    2.adresimde=ayse-5151
    BU ARADA KIZLAR BURAK LEİTEYE İNANMAYIN OLURMU
    BENİDE
    KANDIRDI
    DİKKAT ETMENİZİ TAVSİYE EDERİM .LÜTFEN YAKIŞIKLI ERKEKLER BENİ KAYDETİN. BY ERKEKLER BRK HARİÇ HEPİNİİ
    ÖPTÜM

  202. ^^Ya kızım bırakın bu ayakları daha toysunuz…! büyüyünde öle gelin bida benim hakkımda yorum yapmayın^^

  203. ya bi yürü git.Allahallah asıl sen büyüde gel.Tabi insanları kandır sen !!!!!!!!! KOÇ

  204. bak çocuk yürüüü sen anca senin gibileri kandırırsın tamam mı?????????????????????

  205. yaaaaaaa… harika olmuş… bence de erevisiona bu şarkıyla katılsaydık sadece türkiyeyi deil tüm avrupayı sallardık;););):):)

  206. FAZLA YAĞ ÇEKMEYİN İSTERSENİZ YALAKALIK YAPMAYIN.YOK MU BENLE ÇIKMAK İSTEYEN HI ADRES YUKARDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  207. BU ARADA KÜBRA GİBİ YALAKALILIKLARIN ÇEKİLMESİ İNSANI KÜÇÜK DURUMA DÜŞÜRÜR

  208. YOK MU CEWAP YAZANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  209. AMA BİŞEYE SABRET OYUN OYNAYAN BİRİ OLMASIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  210. NAZLI VARYA SENİN …………………………. BAŞLARIM ŞİMDİ.BURAĞI ALDA BİTARAFINA SOK OLURMU ?SEN KENDİNİ SANIYORSUN BE
    GICIK MAHLUKAT.BURAYA GELDE KİM ÇOÇUKMUŞ GÖSTEREYİM SANA LEN

  211. ULAN BENİM ÇOK MU UMRUMDAYDILEN.KANDIRILINDA GÖRÜN.
    BENİDE İLGİLENDİRMEZ.BAKIN EĞER BANA ÇOÇUK DİYORSANIZ GELİNDE ÇOÇUK KİM MİŞ GÖSTEREYİM.ASIL ÇOÇUK SİZSİNİZ BE HERKES BİRBİRİNİZİN BOKUNUZU YİCEKSİNİZ BE?*********************************************************************************************************************************************************ZATEN BU ATİYEDENİZ MİDİR NEDİR ONUN İÇİÇN DEĞİLDİ BUNLAR YA ONA BAKARSAN PETEK DİNÇÖZ BUNA ON BASAR BE

  212. boş wer kanka bürüşlü saralım kol gibi girsin bizde yol alalım sen aldırma onlara çocuk onlarda ha

  213. KIZIM BAK SENİN AĞZINI YÜZÜNÜ S…….. SEN KİMSİN LEN.ERKEKLERİ TOPLARIM SANADA SOKTURTTURUM O…………
    SİKTİRGİT BAŞIMDAN .BENİM HAKKIMDADA YORUM YAPMA FENA OLUR .NAZLIMISIN HERNE BOKSAN ADRESİNİ BULCAM VE SENİ RAHATSIZ ETTİRCEM
    BU KADAR

  214. her türlü ayalına gider kızım kime söliceksen söle adresim aydan_55_1986@hot.
    eklede seni biraz ……… yapim hadi bakim bekliom

  215. ya süperrrr bi şarkı ya hastasıyım bu şarkının.Bu arada atiye denizin adresleri war yukarda hangisi doğru yaw.lütfen biri bişey yazsın………

  216. Selam ben mersinden nurgül bence en beyenilen klipler 1.olarakGRUP HEPSİNİN
    2.olarak EYLEMİN
    3.olarak da ATİYE DENİZ in klipleri muhteşem isterim ki hep zirvedekiler bunlar olsun.Tabi başkaları böyle düşünmüyor olabilir.Ama zararın neresinden dönülse kardır.

    21.mayıs.2007 PAZARTESİ 14:30
    ÇAVUŞLU İLK ÖĞRETİM OKULU

  217. bu parçaya bayılıom keşke eurovizyona bu çıksaydı veyada eylem kesin 1. olurdu ama ginede kenan doguluda fene diiildiiiiiii.

  218. atesli kız yerim senin atesini biz burskla çocuklarla ugrasmamaya kakar verdik orosbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sıçarım azına – 5 KIZIIIIIIIII İLAN VERME BENLE ÇIKIN DİR BEN VARKE N SANA YER YOK KALTAKKKKKKKKK

  219. bak kızım ateşli kız ben ayşe oluyom.burda böyle konuşup dura.asıl orospu sensin.129 derya kızı.ağzımı aççmayım kötü olurr.koçççç kızı

  220. kızım bak defol kötü olcaj-k.hem biz küçüksek niye uğraşıyon bizle.istediğime adresimi weririm.asıl kaltak sensin

  221. ulan oruspu çocuğu nedilon len sen kahbe sen gitde yattığın kişilere söyle ne derdin varsa yanıyorsan merak etme bizde erkek çok onu da hallederiz kaltak bu arada senin anandır benim hakkımdada yorum yapma sana da burdan 31 çektiririm merak etme gitde nerde yandıysan orda sön olurmu

  222. bu arada nazlı sen benim ağzıma değilde onun ağzına sıç o meraklı ya insanların bitaraflarını görmeye bulaşmayın len bana
    oruspuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ateşli kız dediysekte burağa inat erkek fatma

  223. ya öf ayşee ne uğraşıyon.malla bırak işimiz olmaz.ne nazlı nede burak uğraşma….
    bu arada orospu heraldi naz oluyoo çünkü kendi diye kendi olurr derler

  224. doğru sena mallarla uğraşılmaz nede olsa maldır.ya yapacak erkek bulamadı orospu (guddaddinim)bize sataşıyo can sıkıntısına napsın
    ya bukadar yeter ya yorulmadınmı orospuluk yapmaya hıııııı şıllıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  225. ertık bizim müziğimizi kendimizin de kullanmamızın zamanı gelmişti… 🙂 iyi olmuş,hoş olmuş,güzel olmuş:)

  226. arkadaşlar bi kere ben maymun iştahlıyım bişeyden çok çabuk bıkarım ama bu şarkıyı dinliyorum dinliyorum bıkmadım ya aaaa süpper olmuşşşşşşşşşşş harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  227. seni ve şarkılarını çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  228. seni dünyalar kadar seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.ama yine yabancı şarkı istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  229. ya bu şarkıda beni çeken bişeyler var hakkaten çok hoşuma gitti bi sonraki video klibinden de umutluydum ki ”gözyaşlarım”a çekti açıkçası hoşuma gitmedi.Bu şarkısındaki performansı yakalayamamış…..

  230. yaaaa atiye abla süpersin tek kelimeyle dansınla kendinle şarkılarınla bayılıyorum sana yaaaaaa atiya ablam bnm I love you ATİYE KİMSEDE KISKANMASIN ATİYE ABLAMI BNM

  231. bnc manyak gzl bi şarkı atiye denizde süper bi kız ama hiç 17 yaşında göstermiyo bn çok beyendim kendisine başarılar dilerim

  232. ben ce en güzel şarkı bu zaten ben şu şarkıyı okulumda oynuyorum herkes çok beğeniyorlar atiye denizi ve harektlerini çok seviyorum muck

  233. ya mılllet su salagı dınlemeyın ya hele 2.klıbı ınanılmaz kotu ajdar bıle daha guızel soler ondan be.her onune gelen salak sarkı soleıp cıkıo.bıde dıosunuz kı kıskanmayın atıye ablamızı dıye.lan atıye ablanızın ta … .bu alemın kralı derdın tasam herseyım çilem atiye kurban olsun sana EYLEM

  234. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa atiye deniz seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzz………

  235. ayyyyyyyyyy allah askina bide o sarkiyi eurevision ami gondereceksiniz helal sondan 1. olsak yine iyi ayyy bide nediyosunuz siz yaaa ablami diyosunuz suncaz cocuga onun sizden kucuklugu var buyuklugu yok inanin bana daha o dunku cocuk byeeeeeeeeeee

  236. bence cok güzel en sevdihim şarkı atiye deniz onu cok seviyorum saten hipap la işi bitiriyodu benden demesine bu şarkı cok güzel

  237. Atiye güzel şarkı güzel bir in sansın seninle yakından tanışmak isterdim sohbetini merak etmedim değil msn olayına gelince ben msn adresimi ortalığa vericek bir kişiliğe sahip değilim o yüzden üzgünüm:(

  238. evet msn adresimi veriyorum herkes eklesin biraz geç oldu sanırım buraya hergün uğraya msn adresimi alabilir.
    deniz_atiyr@hotmail.com
    belki atiye yapmamışın dersiniz çünkü benım arabistandaki adım atiyr idi.türkiyeye gelince atiye oldu herkes kaydetsin hayranlarımla konuşmak benımde hakkım candy shopppp:D

  239. bence çok güzel bir şarkı olmuş harika şimdi bu şarkı ünlü oldu arkadaşlarım hep bu şarkıyı dinliyor övüyorlar

  240. harikasın seni çok seviyorum o arkadaşa klibi anlatayım kızın doğun günü çocukta maça dalıp unutuyo sonra tlfonda kızın ardıgını görüyo kız ayrılıyo okey anladın umarıseni çok seviyorum atiye deniz

  241. atiye abla seni çok seviyorum seninle gurur duyuyorum.hep böyle git. seni çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyyyorruumm.

  242. dünyada senden güzeli yok seni çok seviyorum çokkkkkkk süpersin
    ailemde senin şarkılarını çok beğeniyor

  243. çok süper bir şarkı hadise gibi heryerini açıp dans etmiyorsun şarkında süper bayıldım yani sen bu şarkılarla herkesi sollarsın tebrikler

    seni seven deniz

  244. ooooooooooooo bayıltıcı bir şarkı her gün bu şarkıyı dinliyorum yinede bıkmıyorum oysa
    her şarkıdan bıkarım

  245. senden güzeli yok şarkıları hep seve seve dinliyorum.hemde çok güzeldin
    seni seven merve
    başarılar

  246. BU ALEMDE SENİN KADAR ALIMLI Bİ EFENDİ Bİ KIS İNSANLARA RASTLADIMI ACEP??? BİLMEM Kİ VALLAHA BANA RASTLAMADI SENİ GÖRMEDEN ÖNCE AMA BU ARADA ORASINI BURASINI AÇIP REYTİNG TOPLAMAYA ÇALIŞAN ZİBİDİLER !!!!! İNSAN ORASINI BURASINI AÇMADAN DA ÜNLÜ VE BİR NUMARA OLABİLİYORMUŞ… DEMİ? ŞEKİLDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ ATİYE APLACIIM GİBİ YANİ BU ARADA LAFIM ORTAYA OKİŞ ÜZERİNE ALINAN ALINSIN …. DADAŞ BURAKTAN SELAMLARIMLA…… :d

  247. aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm OzAn

  248. yaa ne diyim ki valla benım sarkılarım gıbı süper olmus..kız atiye süpersin vallaaa nese sana ıyı sanslar kis bye öptüm

  249. slmm bencee sarkilari supeer yanlizzz eylem daha guzel hem dogalli sevdigini soyluyor hemde 500 ton makyas allah allah nasil dogallikk 🙂

  250. CANIM NAPIYON BEN DADAŞ BURAK ERZURUMDAN AYŞE BİTANEM YA NEDEN GELMİYORSUN KENDİNİ ÇOOK ÖZLETTİN BAK… BAK GELMESSEN KÜSEYİM…!!!!! SENA SİZLER NASILSINIS TANIDINIS BENİ UMARIM kral_2525@hotmail.com ADRESLİ ÇOCUK …. NEYSE PRENSESİME SELAM SÖLE OLURMU ONU BEKLİYECEM BEN ONA NUMARAMI VERMİŞTİM GELDİĞİNDE ÇALDIRSIN BENİ YETER …… HA BU ARADA AŞKIM HAKKINDA KİMSE İLERİ GERİ KONUŞMASIN OLURMU … DADAŞ BURAKTAN SELAMLAR….!!!!!!

  251. şarkı da süper dans da süper daha ne olsun harikasın yaa:-D ama bişi sorcam atiye ne demek bilen warsa bana söyleyebilir mi? pek de duyulmuş bir isim değil şimdiden özür diliyorum

  252. kısm atiye ananın amı demek tövbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    nasıl ne demek yaw hayal ne demekse artık

  253. yaw sanma güsel bi şarkı insanın dinledikçe dinleyesi geliyo atiyecim unutmadan nerelisin sen yawwwww oynak kıs

  254. yaw kzım atiye sen ne salaksın yaw insan beni oynatmazmı kibinde ben olsaydın daha güsel olcaktı klibin ama bi dahakine yine de hoş olmuş klibin okü msn yi kaydedin heee

Yorumlar kapalı.