Sagopa Kajmer’den İbranice, Farsça ve Türkçe şarkı: “Rak Benadam”!

GORA filminin müziklerini yaparak adını duyuran Sagopa Kajmer, yeni albümü Romantizma’daki Rak Benadam şarkısıyla da büyük beğeni topluyor. İşte İbranice, Farsça ve Türkçe senteziyle ortaya çıkan o müthiş şarkı!

Sagopa Kajmer’den İbranice, Farsça ve Türkçe şarkı: “Rak Benadam”!” üzerine 20 düşünce

  1. ben bu şarkıyı çok seviyorum şarkının başı ve sonundaki müzik bir türkünün müziğini çağrıştırıyor bende ama bilmiyorum bu türkünün adını yardımcı olursanız sevinirim:)

  2. sarkının basındakı ve sonundakı muzık zara nın soyledıgı bı muzık turlu turlu yerlerde calmıstır bu zamana kadar.gercı bunun cevabını netten arayıncaya kadar bırıne dınletmen yeterlı olmazmıydı neyse bencede sarkı ve klıp superrr…..
    eleştırmenlere nasıl konu olur acaba dıye dusunuyorum kımse de ses soluk yok.

  3. millet o müzik türkü deil Anonimdir müzik Anonim olduğu için herkesin kullanma hakkı war demekki bir türküdede kullanılmış saygılarımla…..süpersin sago

  4. beyler size bişe sölim bu rap aleminde sagopa dan baska ilah yoktur lan burak c
    senin a.q ben olm sen ceza ya rap ci diosan sen git dj akman dinle o gitsin müziklerin
    i (ludacris)den calsın a.q abi sagoist insan olarak sagoooooooooo

  5. ya bu şarkı hangigisi dinleyemiyorum hiç olmassan şarkının ismini öğreneyim. çok ilgimi çekti yardımcı olurmusunuz??

Bir Cevap Yazın

