Gökçe “Böğürtlenli Reçel”le iddialı!

Davul performanslarıyla İstanbul’da geniş bir hayran kitlesine sahip olan GÖKÇE’ nin ilk albümü “BÖĞÜRTLENLİ REÇEL”, Pasaj Müzik etiketiyle Haziran ayında müzik marketlerdeki yerini aldı.

Kendi müziğini “eğlenceli rock” olarak tanımlayan Gökçe; parçalarında darbuka, keman, trompet, saksafon gibi değişik enstrümanları rock müziğin genel kalıpları çerçevesinde kullanarak farklı bir müzikal tarz yarattı…

Böğürtlenli Reçel albümünün kayıtları Duman gurubunun davulcusu Alen Konakoğlu prodüktörlüğünde, “The Kulube” stüdyosunda 6 ayda tamamlandı. Mixlerini Alp Turaç’ın (ATM) yaptığı albümün masteringi Sarı Ev stüdyolarında Barış Büyük tarafından hazırlandı.

Albümdeki bütün şarkıların aranjorlüğünü de yapan Alen Konakoğlu Bögürtlenli Reçel’i “doğu ve batı müziğini bir uyum içerisinde bir araya getirdiğimiz bir albüm” diye tanımlıyor.

Bögürtlenli Reçel albümündeki bir şarkının söz ve müziği Ferda Orçun Aca’ya, iki şarkının müzikleri Alen Konakoğlun’a, albümdeki diğer şarkıların söz ve müzikleri Gökce’ye ait.

Albümün ilk video şarkısı ARADIM SENİ ‘nin yönetmenliğini albüm fotoğraflarını da çeken Fatih Demir üstlendi.

Biyografi

Müzisyen bir babanın kızı olan Gökçe, müzik hayatına ilkokul yıllarında aldığı piyano dersleriyle başladı. Daha sonra vurmalı sazlara olan ilgisiyle davul kurslarına devam etti. Üniversite yıllarında Axilic ve Sleepy Gonzales adında vokal yaptığı iki ayrı grubu oldu.4 sene çeşitli bar, festival ve üniversite konserleri verdi. Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi sanat yönetimi mezunu olduktan sonra 2 yıl bir reklam şirketinde sanat yönetmeni olarak çalıştı. Hayatının geri kalanını şarkı söyleyerek ve davul çalarak geçirmeye karar veren Gökçe, işi bırakarak 3 bayandan oluşan bir grupta davul çalmaya başladı yaklaşık  2 sene  İstanbul, Bursa, Biga, Marmaris ve Ankara’da çeşitli konserler verdiler.
 
 20 yaşından beri yaptığı besteleri ve birikimlerini bir albümde toplamaya karar veren Gökçe prodüktörlüğünü ve aranjörlüğünü üstlenen Alen Konakoğlu ile stüdyo çalışmalarına başladı.

Gökçe’nin şarkılarını dinlemek için >> http://www.myspace.com/gokce
 

Reklamlar

Gökçe “Böğürtlenli Reçel”le iddialı!” üzerine 36 düşünce

  1. qökceee süpersn yhaa (= yıllardr beklediim album buydu iste, zaten bunu türkiyede yapabilen çok az insan vardı onlardan biri olarak nadir insanlar arasına girmeyi başardın yolun açık olsun hep seninleyiz..

  2. yaa süper bi klip ve şarkı.sende çok gslsin ama benim müzik indirme programımda(limewire)bir türlü bu şarkıyı bulamıorum bide sdece klibi powerturkde gördüm her kanalda görmek isterim….

  3. Çok TatLı yaaa…

    Allah Sahibine bağışlasın
    (Sahibin oLam :p) bLa bLa bLa…
    {Şaka YApıyrm Tabiki….}

    RESPECT ❗

  4. çok tatlısın eminim ilerde çok iyi işler başarıcaksın cidden daha önce nerdeydin bi görünüp sora kaybolma seni hep görmek istiyoruz ya şimdiden hasta oldum sana yakında bi konseri varmı

  5. gerçekten harika bi geçmiş, harika bi şarkı, umarım hak ettiğin yerlere gelirsin. sözler müthiş, yetenek müthiş, zeka müthiş, türkiyenin yeni yıldızı 😛
    gökçem, böörtlen reçelim, başarılarının devamını dilerim. :))

  6. avrilın turk versıonu olmuşş ama cok tatlı yaaa sarkısıda cok guzel albumunu dınleyemedım ama daha herhalde o da guzeldır

  7. nasıl bulcanızı söyleyim gideceksin müzik markete albümü alcaksınız çok güsel bi albüm lütfen mp3 e ve korsana hayır diyelim ve gidip albümü alalım en azından gökçenin emeğine saygı gösteriyosanız

  8. HERÇEKTEN ÇÇOOOOK GÜZEL BİR ALBÜM OLMUŞ
    UMARIM BANADA BU YOLLAR GÖRÜNÜR ÇÜNKÜ BEN DE BİR SANATÇI OLMAYI ÇÇOK İSTİYORUM VE ÖZELLİKLE BÖGÜRTLENLİ REÇEL İSİMLİ ŞARKI ÇÇÇÇÇOKKK GÜZEL YOLUN AÇIK OLSUN HAYAT HEP GÜLSÜN SANA

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s