Christina Aguilera: ‘Harıl harıl senaryo okuyorum’

Christina Aguilera Çin’de yaptığı basın toplantısında, oyunculuk kariyerine doğru noktadan başlamak için bir çok senaryoyu okuduğunu açıkladı.

Seksi şarkıcı Christina Aguilera konser için geldiği Çin’de yaptığı basın toplantısında, oyunculuk kariyerine doğru noktadan başlamak ve yaratıcı bir çıkış noktası yakalamak için şimdiye kadar yazılmış bir çok senaryoyu okuduğunu ve bunun kendisine büyük fayda sağladığını açıkladı. Dört defa Grammy ödülüne layık görülen ve ilk defa Çin’e konser için gelen 26 yaşındaki Aguilera, “Şarkıcılık hayatım haricinde oyunculuk konusunda da yaratıcı olacağıma inanıyorum” diye konuştu. İlk kez gördüğü Çin’i çok güzel bulduğunu söyleyen Aguilera, “Çok heyecanlıyım, Konser vermeyi dünyadaki her şeyden çok seviyorum. En iyi zamanlarımı müzikle yaşadım” dedi. (VATAN)

Bir Cevap Yazın

