Barış Akarsu doğum gününde Bodrum’da kaza yaptı / Durumu ciddiyetini koruyor

MUĞLA’nın Bodrum İlçesi’nde, cuma gecesi doğum gününü kutlamaya giderken arkadaşlarıyla birlikte kaza geçirerek ağır yaralanan ve solunum cihazına bağlı olarak yaşam mücadelesi veren Barış Akarsu’nun hayranları hastaneye akın etti. Akarsu’nun hayati tehlikeyi atlatamadığını belirten doktorlar yaşamasının mucize olduğunu belirtirken, annesi Nermin Akarsu, “O benim meleğimdi, ne olur Tanrım onu bana bağışla” dedi.

Kendisi için düzenlenen partiye giderken kamyonun altına giren Akarsu beyin kanaması geçirdi. Araçta bulunan Zeynep Koçak ve Nalan Kahraman öldü Muğla’nın Bodrum İlçesi’nde, şarkıcı Barış Akarsu, arkadaşları tarafından kendi adına düzenlenen doğum günü partisine giderken, trafik kazası geçirdi. Otomobilde bulunan arkadaşları 24 yaşındaki Zeynep Koçak ve 37 yaşındaki Nalan Kahraman, kaza sonucu hayatını kaybederken şarkıcı Akarsu ağır yaralandı. Özel Bodrum Hastanesi’ne kaldırılan Akarsu, beyin ameliyatına alındı.

Kaza, dün akşam saat 22.00 sıralarında, Bodrum’un Göltürkbükü beldesinde meydana geldi. Arkadaşları, Zeynep Koçak ve Nalan Kahraman ile eğlenen Barış Akarsu, ardından kullandığı 48 UK 556 plakalı özel otomobiliyle, beş yıldızlı Kervansaray Otel’de, kendi adına düzenlenen bir doğum günü partisine katılmak üzere yola çıktı.

Aniden yola çıktı

Torba kavşağına geldiğinde, aniden anayola çıkan Akarsu, İzmir’den Bodrum yönüne giden Halil İbrahim Çetin’in kullandığı 34 AT 9921 plakalı meşrubat dolu kamyonun altına girdi.
Yaklaşık 30 metre sürüklenen otomobil, hurda yığınına döndü. Zeynep Koçak, kaldırıldığı hastanede, Nalan Kahraman ise olay yerinde öldü.
Akarsu’nun ise beyin kanaması geçirdiği ve hemen ameliyata alındığı belirtildi. Son aylarda ‘Yalancı Yarim’ tv dizisiyle popülerliğini arttıran ve arkadaşları tarafından doğum günü partisine giderken kaza yapan şarkıcı Akarsu’nun, arkadaşları sinir krizi geçirdi.

SAĞLIK DURUMUNUN CİDDİYETİNİ KORUDUĞU BİLDİRİLDİ

Muğla’nın Bodrum ilçesinde geçirdiği trafik kazasında yaralanan sanatçı Barış Akarsu’nun sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu bildirildi.
Sanatçının tedavi gördüğü özel Bodrum Hastanesinde görevli Op. Dr. Abdullah Servet, gazetecilere yaptığı açıklamada, Akarsu’nun solunum cihazına bağlı olarak yoğun bakımda tutulduğunu kaydetti.
Akarsu’nun kafatasında çok sayıda kırık olduğunu anlatan Dr. Servet, şöyle dedi:
“Hastamızın en yüksek derecede hayati tehlikesi var. Beyin cerrahisinde kafa yaralanmalarının en ağırı. Hasta tam komada geldi. Aynı zamanda kalp ve solunum yoktu. Burada tedaviyle yeniden hayata döndürüldü. Solunum makinesine bağlandı ve kafa tomografisi çekildi. Kafasında ve yüzünde çok sayıda kırık var. Beyin kanaması yok. Yaygın beyin ödemi, beyin eziklikleri var. Bu, ameliyatla tedavi edilecek bir durum değil. Yoğun bakımda tedavisi devam edecek. Anti ödem tedavisi sürüyor. Bu tedavinin sonunda kesin bir şekilde konuşacağız.” Akarsu’yu “geri döndürünceye kadar yoğun bakımda tutacaklarını” anlatan Dr. Servet, “Beyin, uzunca süre oksijensiz kalmış. Bu travmada beynin uzun süre oksijensiz kalması, ödem oluşmasında ek bir faktör. Felç durumu ile ilgili kısmi bilinç döndükten sonra kesin konuşabiliriz. Beyindeki yaralanma belli bir bölgede olursa, bu yaralanma, bunu oluşturur diyebiliriz. Ancak yaralanma yaygın olduğu için hangi bölgelerde ne gibi etki bırakacağını şu anda söylemek mümkün değil” dedi. (MİLLİYET)

HAYRANLARI HASTANEDE
Akarsu’nun Bodrum ve çevre illerdeki yüzlerce hayranı da, Özel Bodrum Hastanesi’ne akın etti. Özellikle onlarca çocuğun gözyaşları içinde bilgi almak ve Barış Akarsu’yu görmek istemesi, duygulu anlar yaşattı. Sanatçının birçok hayranı da sabahlara kadar hastane bahçesinde bekleyerek yaşama yeniden dönmesi için dua etti. RTÜK Başkanı Zait Akman, Muğla Valisi M. Temel Koçaklar, İl Emniyet Müdürü M. Emin Körpe, İlçe Emniyet Müdürü Yılmaz Özden, Bülent Kayabaş, Banu Alkan, Haluk Levent, Mehmet Ali Erbil de hastaneye gelerek Akarsu’nun yakınlarına ’geçmiş olsun’ dileklerini iletti, sağlık durumu hakkında doktorlardan bilgi aldı. RTÜK Başkanı Akman, “Barış’ın tedavisi uzun sürebilir. Ailesi ve yakınlarının, kendilerini hazırlamaları gerek. Kendisinin genç, hayat dolu olmasının tedavisini olumlu etkileyeceğini düşünüyorum. Ben sağlığına kavuşacağına inanıyorum” dedi. Mehmet Ali Erbil de “Barış’ın sevenleri dua ederek onu kurtaracaktır. Beyin fonksiyonlarının çalışmıyor olması ve genç yaşta böyle bir olayla karşılaşması gerçekten üzücü bir olay. Dualarım Barış için olacak”diye konuştu. Sanatçılardan Haluk Levent, “Umudum yaşayacağı yönünde. Duruşu ve müziği açısından bana hiç yabancı olmayan, benim ailemden biri gibi. Barış kendi başına çok iyi yerlere gelebilecek bir insan. Dualarım onun için” diyerek üzüntüsünü dile getirdi.

TOPRAĞA VERİLDİLER
Kazada can veren Zeynep Koçak ve Nalan Kahraman ise, dün gazyaşları arasında toprağa verildiler. Ziraat Mühendisi Kahraman’ın Alibeyköy Mevlana Camii’ndeki cenazesine, annesi Zafer babası Kemal, ablası Meral ve ağabeyi Kenan Kahraman ile arkadaşları katıldı. Nalan Kahraman’ın cenazesi Hasdal Mezarlığı’nda toprağa verildi. Kazada otomobili kullanan Zeynep Koçak’ın cenazesi de, Ümraniye Çakmak Merkez Camii’ndeki cenaze namazının ardından ailesi ve yakınları tarafından toprağa verildi.

Sağlık durumu ciddi
Özel Bodrum Hastanesi Sağlık Hizmetleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı ve Beyin Cerrahı Opt. Dr. Abdullah Servet, dün saat 10.45’de yaptığı açıklamada, Barış Akarsu’nun durumunda bir değişiklik olmadığını söyledi. Opt. Dr. Servet, “Barış’ın durumunda önemli bir gelişme yok. Herhangi bir nörolojik gelişme sağlanamadı. Beyin ödemi devam ediyor. Şu aşamaya kadar söylenebilecek tek şey diğer organların henüz çalışıyor olması. Beyin ödemi tedavisinde henüz bir sonuç alamadık, Barış’ın durumu ciddiyetini koruyor. Bu tür olaylarda beyin ödemi tedavisinde hastadan ne kadar kısa sürede cevap alırsak, uygulamaya tepki verirse, uyanma şansı da o kadar yüksek olur. Şu ana kadar olumlu bir yanıt alınamaması umut kırıcı olarak değerlendirilebilir” dedi. (HÜRRİYET)

Barış Akarsu doğum gününde Bodrum’da kaza yaptı / Durumu ciddiyetini koruyor” üzerine 89 düşünce

  1. BU ÇOK KÖTÜ Bİ DURUM BENİM AMCAMDA 4 AY ÖNCE BODRUMDA TRAFİK KAZASINDA ÖLDÜ.YENİ ARABA ALMIŞ AMA BİZİM HABERİMİZ YOKTU BABANNEMİ ALIP YENİ ARABASIYLA BİZE GELECEKMİŞ. O GÜN ARABASINI ALDIĞINDA ARKADAŞLARINI YEMEĞE ÇIKARMIŞ VE EĞLENMİŞLER GECE 2 CİVARLARINDA ARKADAŞLARINA EL SALLAMIŞ VE GİDİŞ O GİDİŞ AMCAM ARTIK CENNET YOLUNA DOĞRU GİTMEYE YOL ALMIŞ
    NEYSE BARIŞ AKARSUYA ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DİLERİM İŞALLAH KURTULUR

  2. askım bılıyorumkı sen bunuda atlatacaksın sakın pes etmevede artık kalk ayaga sana uyumak yaskısmıyo be askım canım hayata tutunmanın tam sırası senı bu kadaar seven varken sakın ola bu kaadar sevenını dostlarını aılenı yasa bogma tum sevenlerının vede benım dualarımız sennle bırtanem senın kaza haberını aldıgımda ınanamadım annem benımle dalga gecıyo sandım ama senın sıtene gırınce dunyam yıkıldı senı cok sevıyoruz ve de sevıyorum aksam senın dızını bıle zor seyrettım uzuntuden senı cok sevıyorum tum dualrım ve dualarımız sennle bırtanem aılesıde korkmasın bızım barısımız dırenclıdır o bunuda atlatır

  3. ne dıcemı bılmıorum haberlerı dınledııgm andna berı şoktayım umuorum dılıorum we dua edıorumkı inş duzelıceksın yaşıcaksın eskısı gıbı olucaksın sen cok gencsın cok yeteneklı we ıyı bırıısn allahım sana can yaşama gucu wersın senı yaptıgın tum ıyılıkler we guzelıkler için tum sewdıklerıne bagışlasınn edılen tum dualrın adına senı bızden almasın yarabbım

  4. Sevgili BARIŞ AKARSU
    geçirdiğin kaza bizi çok üzdü.Ne kadar şarkılarını fazla dinlemesemde seni seviyordum.Geçirdiğin bu felaket beni ve herkesi çok şaşırttı hemde doğum gününde.
    BARIŞŞ BU SEVENLERİNİ YALNIZBIRAKMAA SEN YUAŞAMALISIN. İYİLEŞ BİRAN ÖNCE .İYİLEŞTİĞİN GÜN DOĞUM GÜNÜN OLSUN İNANIYORUZ Kİ GÖZLERİNİAÇACAKSIN…..
    HEPİMİZ SENİ SEVİYORUZZZZ……………

  5. Sevgili BARIŞ AKARSU
    geçirdiğin kaza bizi çok üzdü.Ne kadar şarkılarını fazla dinlemesemde seni seviyordum.Geçirdiğin bu felaket beni ve herkesi çok şaşırttı hemde doğum gününde.
    BARIŞŞ ABİ BU SEVENLERİNİ YALNIZBIRAKMAA SEN YUAŞAMALISIN. İYİLEŞ BİRAN ÖNCE .İYİLEŞTİĞİN GÜN DOĞUM GÜNÜN OLSUN İNANIYORUZ Kİ GÖZLERİNİAÇACAKSIN…..
    HEPİMİZ SENİ SEVİYORUZZZZ……………

  6. barış seni çok seviyoruz.ben malatyalıyım ama burdan çok dua ediyorum seniniyleşmeni bekliyorum ben marmarise gideceğim 1 haftaya kadar ozamanhastaneye gelice doktorlar onu yaşatın

  7. askım lutfen gozlerını ac uyuma artık sakın pesde etme sakın cunku sana yakısmaz daha onunde uzun bı yol var vede bu yolun daha absındayken kendını teslım etme lutfen allahım sen onu bıze bagısla lutfen bızı onsuz bırakma tum sevenlerın senınle askım hadı ac gozlerını

  8. barış akarsuyu kendi abim gibi çok seviyorum barış abi inşallah acilen iyileşirsin o güzel sesinden ve güzel yüzünden bizleri mahrum bırakmazsın seni çok seviyoruz dualarımız seninle

  9. BARIŞ AKAESUYU YAŞATIN VE ONU HAYATA DÖNDÜRÜN BİZ ONU SEVENLER OLARAK ONDAN DUALARIMIZI EKSİK ETMİYORUZSİZDE ONU YAŞATIN İYLEŞTİĞİN GÜN DOĞUM GÜNÜN OLSUN*********** SENİ SEVİYORUZ İYLEŞ MENİ BEKLİYORUZ SENİ ÇOK SEVİYORUM İNANAMAZSIN AKADEMİ TÜRKİYEDEN BERİ SENİ SEVİYORUM BEN ÇAĞDAŞ SENİ GÖRECEĞİM VE YANINA GELİCEĞİM*******BARIŞI YAŞATIN*ONU ÖLÜMÜNE SEVİYORUM****************** SENİ SEVİYORUM

  10. DUA LARIMIZ SENİN LEOLSUN ALLAH SENİN YANIN DA OLSUN YAŞA YAŞATIN YAŞASIN BARIŞABİ O BENİM ABİM GİBİ

  11. BARIŞ ABİ SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM KURTULMAN İÇİN DUA EDİYORUM DAHA ÇOOOK GEÇSİN BÜTÜN DUA SENİNLE İŞALLA YAŞARSIN TABİ HERŞEY ALLAHIN ELİNDE BARIŞ ABİ HER GÜN DUA EDİYORUM KUTULURSUN İŞALLA SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN SENİN ERKEK HAYNANIRIM BÜYÜNCE SENİN GİBİ YAKIŞLI OLMAK İSTİYORUM BÜTÜN DUA SENİNLE

  12. barış abi gözlerimiz boşlukta sahipsiz bakışlarımız hayat senin olsun isteriz sırlarımız kayboldu acımız tek sen kaldın ağladık senin için ilk defa elimizde umutlar hayat senin olsun hadi uyan abi uyan ruhumuzu salma dar sokaklara ağlatma daha fazla bizleri üzme artık sevdiklerini…..

  13. barış abi çok üzüldüm inşaşlah iyileşirsin ya ooof çok üzüdüm ya geçmiş olsun inşaşlah düzelirin ya barış akarsu ölemesin barış abi sna hep dua edeceğim snei çok ama çok seviyorum

  14. Barış AKARSU;
    senın icin elımden gelen sadece dua etmek.ve sen iyilesene kadr hep dua edıcem,senınle tam hatrlamıyorum ama 1 ,5 ay onceydı galıba etılerde ben dişcıme gtmıstım dıscının altında motorcu vardı ve sen kaskett bakıyodun .ordakı halını hıc unutamıyorum o kdr tatlı masum bı suratın varkı senı sevmemek elde dıl.ınsllh komadan cıkarsın barıss. ınsllhh sevenlerınle yıne bulusrsun. senı cok sevıyorum . allah senı ılk once aılene sonra sevenlerıne bagıslasın.

  15. Allah aşkına yaşatın onu…Barış sen dayanırsın,sen güçlüsün.
    hani hep röportajlarında beni ayakta tutan şey sevgi diyodun ya işte herkesin bütün sevgisi bütün hayır dualrı senin üstünde
    DAYAN

  16. baris seni akedemi turkiyeden beri devamli hayranlikla izliyorum seni cok seviyoruz allahim insallah seni benim gibi sevenlerine bagislasin…….

  17. baris cim umarim yakinda aya kalkarsin ve artik sevenlerinle kavusursun..
    senin iicin dua edicem.. seni seviyoruz..
    mucizelere inanirim ve sen eskisinden ii olucaksin…

  18. BARIŞ ABİ SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ.SENİN İYİLEŞMENİ DİMDİK AYAKTA DURMANI BEKLİYORUZ DUALARIMIZ SENİNLE .ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ SENİN UYUNIP KALKTIĞIN GÜN İYİLEŞTİĞİN GÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN OLACAK.

  19. Haberi aldığım gün şok oldum önce inanamadım. O gece 4 rekat namaz kılıp BARIŞ AKARSU için çok dua ettim.Biliyorum barış iyileşecek. Ve tekrar bizlerle beraber olacak buna bütün kalbimle inanıyorum dua ederken neredeyse ağlayacaktım. Onu çok seviyorum ne gelemedim hastaneye ama kalbim o hastanede bunu yazarken bile gözlerim doluyor. Daha yaşı çok genç yaşayacak çok şeyi var, inanamıyorum. Seni Seviyorum BARIŞ ve dua etmeye devam edecem…

  20. barış lütfen yaşa ,bizi sensiz bırakma be abi.hadi nolur aç gözlerini ya,senin önünde upuzun bi ömür var,lütfen dayan.senin için hep dua ediyoruz lütfen bian önce aç gözlerini yaa.seni çok seviyoruz lütfen bizim için iyileş. abi biz sana güveniyoruz evet iyileşiceksin ve eskisindende iyi olacaksın,bizi sensiz bırakma…

  21. kader denen şey buysa butarafını bize göstermesiin lütfeen sana bişey olmamalıı daaa çook gençsiin herşeye yeni yeni kawuşmuşken bukadar çaılmışken bu kaza herşeyi yokederse eeer hepimiz çook üzülecez.seni allah tüüm sewenlerine bağışlasıın.ailene allah sabır wersiin.en zoru onlar için çünkü.umarıım herşey yoluna giirer.dualarıımız seninleeeee.çoook büüük geçmiiiş olsuun.

  22. ne olur ölme bizim gibi gençlerin sana ihtiyacı var bu ülkede…. Allah acil şifalar versin…

  23. B u üç günlük dünyada
    A yrılık vakti gelmedi daha
    R enkli günler var yaşanacak bu hayatta
    I sıtacaksın bizi bakışlarınla
    Ş arkılarınla bizi tekrar coştursana

    UYAN ARTIK UYAN….

  24. DUALARIMIZ SENINLE ;
    sevenlerın senın ıcın dua edıyo Barıs abı.lutfen ıyıles ve ne kadar sevenın var gor dua etmekten baska bsy yapamıyours senı sevıyorus allah senı sevenlerıne bagıslasın. ŞİRİN

  25. Allah’ım sen büyüksün nolur Barış Akarsu’ya acil şifalar ver.Ölenlerinde ailelerine büyük sabır ver.

  26. Barış abi büyük geçmiş olsun. Sana orda uyumak yakışmıyor. Gözlerini aç ve aramıza dön. Biliyoruz ki sen ayağa kalkacaksın. Tüm sevenlerin senden hediye bekliyor. ve Tüm sevenlerin senin için duasını eksik etmiyor. Barış akarsu sevenlerini yanlız bırakmayacak. Sevenleri duasını eksik etmesin. Ayağa kalksın en ii doğum gününü biz yaparız. Allah ailesine yardım etsin. SENİ ÇOK SEVİYORUZ BARIŞ ABİ.

  27. barış abi hemen iyileşip ayağa kalkmanı bekliyoruz bizi bırakma seni çok seviyorum.sana hergün dua edicem.Allah seni hayranlarına bağışlasın seni çokkkkkkkk seviyorum.

  28. barış seni çok seviyoruz dualarımız seninle umarım saglıklı bir şekilde ayaga kalkarsın ve tekrar o guzel gozlerınle bıze hitap ederk o tatlı sesini duyurursun :(:(:(

  29. seni gerçektende çok seviorum vede inanıyorum ileşiceksin umarım dualarımız hep senle barış abi

  30. baris abi ne olursun ayağa kalk cook üzülüyorum olmazkı boyle ya allahini sewiosan ayağa kalk o gozlerın sarkısını sole ya nasıl sen kaza gecirirsin o kamyon gormemısmı ne oldu boyle ya senı gercektende cook cook sewiyorum yaa senı ayakta gormek ıstıorum bende zaten kaybolan yıllarda ve kurtlar vaidisinde oynuorum yalancı yarımdede oynucam seni gercekten cook cook sewiyorum bizi kırmazsın ınsallah bukadar kısı senı sewioken olmaz boyle yine mesaj yazicam herseyde bi hayır vardır herALDE BOSU BOSUNA DEMEZLER (zalim_kader)

  31. ya barıssss abi sana duyunca coook üzüldük ya ınanıyorumkı ııyileseceksın ben alalhtan bunu istiyorum senı cok sewiyoruz biz ikiz kardes allah iileri korur ayağa kalk sadece bunu istiyorum

  32. seni cok seviyoruz barıs agbi senin cok güclü oldugunu ve bunuda yenecegini biliyoruzz.biz hep seninle olucaz hep yanındayız.kalbimiz ve dualarımız seninle seni seviyoruzzzz.en kısa zamanda iyleseceksin bunu biliyoruz..sen bizi aileni ve merve ablayı bırakamassın senin o uzun ssaclarınla yasayacak cok uzun hayatın var ne olur bizi bırakmaa.tugba_muhammet:::BARIS AGBİMİZZ SENİ SEVİYORUZZZZ…NE OLUR BIRAKMA HAYAT MÜCADELENİ SEN COK GÜCLÜSÜN.

  33. bariş abi ileşecek filme kaldigi yerden devam etcek 2 gün dür şarkilarini dinleyip ağli yorum
    onu çık sevi yom
    DUA LARİMİZ EKSİK ETMİ YOZ

  34. BARİŞ ABİ İLEŞECEK ARKADAŞLAR BEN ADİM GİBİ EMİNİM
    YAKİN DA GERİ DON CEK FİLMER

  35. hiç bukadar biri için üzülmemşştm!!!!barış abi…lltfen bırakma bizi aileni müüziğni gtarını!!!!henz çok erken ölüme….ALLAH’ıM SANA YALWARIORUM ONU BİSZE BAĞŞLA…BBTN DUALIRIM SENNLE…

  36. arkadaslar bole uzucu bır haberı duymak benı yıktı bıde elımden gelse su anda onun yanın a olmak ısterım butun dualarımız senın le BARIS AKARSU unun tma bız hep senın yanın dayız ve hep olacagız senı yıne dımdık YALANCI YARIM ın fılm setlerın de gormek ısterım ALLAH yardım cın olsun senın butun BARIS seven lerede ufak bı hatırlatma HEP BERABER DUA EDELIM İNŞALLAH:(:(:(:(

  37. ya lütfen bu kadar hayranını bırakıp gitme özellikle seni sevin rol arkadaslarını hadi ayağı kalk ilk tv de gördüğümde şaka sanmıştım ama durum gittikçe şakayı aşmıştı hadi ayağı kalk senşi hala dizelerde görmek istiyoruz daha cok gençsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn inşalah geçer GEÇMİŞ OLSUN

  38. yaaa nolurr barışşşşş abiiii ölmee senii cokkk sevenn ınsanlrııı uzmeee nolurrrr bızı bırakmaa senıı cookkk sevıyoruzz lutfen yaa sen olme ben senın yerınee olurum sen olmee abiiiii……:(

  39. abbiii suan buu yazılarıı yazarken hıc kırıklarımıı tutamıorumm veeee senıı cokkk sevıyorumm lutfen abii gel artıkkkk gelll don bızeeee

  40. allahım bu ne acı bişeydir.BARIŞ nolur dön aramıza.sensiz olmaz.ALLAHIM BARIŞ’ı o hastene odasından gülerek çıkar yarabbim.Senin için hep dua edicem barış.nolur sende savaşmaya devam et.bizim için,ailen için,en önemlisi kendin için.SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMM BARIŞ… DUALARIM HEP SENİNLE OLUCAK.O ODADAN SAPASAĞLAM GÜLEREK ÇIKMANI İSTİYORUM

  41. inanılmaz üzüldüm,dualarımız seninle .canım lütfen diren daha yolun başındasın.

  42. Geri bildirim: Top Posts « WordPress.com

  43. oncelikle kendisine gecmis olsun.
    olanlara anlam veremiyorum sanki bu vatandasimiz ust sinif biri. hastane onunde gazeteciler ve dua edip bekleyen insanlar tamam bunu normal karsilayabiliriz sevenleri coktur o nedenle diyebiliriz ancak doktorlarin ozel olarak ilgilenmesi saat basi basina ailesine ona buna bilgi vermesi ozel alet edevat getirtilmesi filan aklimin almadigi bir durum.
    ben ayni bolgede kaza yapmis olsaydi ayni hastaneye gitmis olsaydim ayni sekilde ilgileneceklermiydi benle. kendinizi dusunun. bu ayrimciligi protesto ediyorum. herkes esittir herkes esit muameleyi hak eder. sanatci olmasindan dolayi diger insanlara karsi ustunluk saglamasi akil almaz bir durum.
    saygilar

  44. barış akarsu seni çok sevıyorum eminim kazanacaksın bu yaşam mücadelesini dualarımız seninle

  45. aşkım cnm seni çok sewiyorum ben henüz 12 yaşın dayım ağustoun 2 si doğum günüm sen şu an 28 yaşına bastın seni çok sewiyorum hergün ağlıyorum ve her geçen gün ölüyorum sana asla bişiy olmıcak inanıyorum sana bişiy olsa bana da olur İYİLEŞİCAK SİN vwe bizim yazdığımız yazıları okuyucaksın

  46. BARIŞ SENİ ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM LÜTFEN BİZİ BIRAKMA BİZİM SANA İHTİYACIMIZ WAR UMARIM EN KISA ZAMANDA ESKİ NEŞE KAVUŞURSUN ALLAH TAN DİLERİM Kİ BİZİ SENSİZ BIRAKMAZ SENİN İÇN HERGÜN DUA EDİYORUM!!!

  47. ya okadar cok üzgünümki ama eminimki baris agbimiz aya kalkacak simdi üzülcemiz aglicamiz yerine onun icin bol bol duva edelimki en kisa zamanda gene aramiza dönsün onu okadar cok seviyorum bende sizin gibi hergün her dakka duva ediyorum ilkten saka gibi geldi banada annemden duymustum haberi birde dügüne gidicem gün duyunca bütün sevincim dügüne gidicem diye yikildi umarim ki kalkacak bende buna eminim en kisa zamanda dedigmiz gibi burda olucaktir gene aramizda

  48. Barış aşkım,bitanem, canım ciğerim nolur iyileş bitanem iyileştikten sora seninle istediğini yapıcaz söz sabah akşam yanından ayrılmıyorum ama görmüyosun beni belki ama yanındayım emin ol yaşama sarıl beni düşün aşkamaza düşün ve iyileş İLK GÖZ AĞRIM ( Bitanecik aşkın gamze)

  49. Allahım barışı bize bağışla nolur gençliğine acı yalvarırım açsın gözünü son bi kez bile olsa görsün beni nolur ALLAHIMM!!!

  50. roportajında ızmelemıstım konusmayı pek sevmem dıyordun dınlemeyı daha cok severım dıyordun konusmanın zamanı coktan gelmedımı.bana kalırsa konusmanın zamanı coktan geldıde gecıyor bıle artık gozlerını acıp uynamanın vaktı gelmedımı colde acan bır cıcek nasıl gokyuzunden bır damla yagmur beklıyorsa bızde senın gozlerını acmanı o kadar ıcten ıstıyoruz dualarımız senınle.GUZEL OGLUM BENIM

  51. barış bizi bırakma biran önce iyileş ve aramıza dön seni çok özledik 3gün oldu üç gündür bütün arkadaşlar üzüntüden hiç zevkimiz yok sentv den gördügümüz kadarıyla güçlüsün bunuda atlatıcaksın gözlerini açıp ben iyim demeni dört gözle bekliyoruz dualarımız seninle rock kralı seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz açil şifalar diliyoruz

  52. rockın anlamı biz iki sevgili oturduk aglıyoruz seni okadar seviyoruz abi sen igleş gerisi yalan yola çıktın koşuyosum sakın durma dualarımız seninle bizi bırakma

  53. BEN HENÜZ 14 YASINDAYIM SENİN YASINI YARISI NE OLUR İYİLEŞ BİZİ DUYYYYYYY NE OLUR ARTIK UYAN YENİK DÜŞMEDİ DİYE HABERLERİNİ DUYMAK İSTİYORUZ DİMİ ASRKADASLAR HAYDİ DESTEK VERİN DUA EDİN ELİMİZDE GELEN TEK ŞLEY DUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BYEEEEEE HAKLIYIM DİMİ HADİŞ YAZIN BİRSEYLERRRRRRRR BANADA YAZIN

  54. abi lütfen iyileş bi an önce yaa sen dayanabilirsin biliyorum,lütfen hadi çık şu komadan abi nolur yaa.kaç gündür senin için ağlıyoruz yeter artık hadi aç gözlerini de yüzümüz gülsün.senin için dua ediyoruz lütfen bizi bırakma ya…
    BARIŞ SENİ ÇOK SEVİYORUZ…

  55. oncelıkle tum barışcılara gecmıs olsun bu benım kaderım mı arkadaslar ya en sevdıgım 3 barıştan 2si öldü.birisi en yakın arkadasımdı.diğeri sayın barış mancoydu.ınsallah 3.sü yasar ama arkadaslar yasaması mucızelere baglıymıs doktoru kurtarma umudumuz cok cok azaldı dıye acıklama yapmıs allah dayanma gucu versın onada bızede….

  56. barış senın gozlerın sakın bosluga dalmasın ac gozlerını

  57. baris akarsu iglesecek cunku o iyi bir insan elimden gerseydi herseyi yapardim ama elimden hic bir sey gelmiyor.
    ben baris akarsuyu cok seviyorum ama sarkici oldugu icin bende pek bilmiyorum ama ilk gordugum zaman kanim cok isindi kendisini abim gibi goriyorum .
    iglesecegini biliyorum cunku o cok iyi bir insan ve bizi brakmicagini biliyorum
    onun icin her gun dua ediyorum
    allahtan umit kesilmez

  58. baris akarsu iglesecek cunku o iyi bir insan elimden gerseydi herseyi yapardim ama elimden hic bir sey gelmiyor.
    ben baris akarsuyu cok seviyorum ama sarkici oldugu icin bende pek bilmiyorum ama ilk gordugum zaman kanim cok isindi kendisini abim gibi goriyorum .
    iglesecegini biliyorum cunku o cok iyi bir insan ve bizi brakmicagini biliyorum
    onun icin her gun dua ediyorum
    allahtan umit kesilmez
    sen iyi bir insansi

  59. ben hennüz 9yaşındayım Barış abicim nütfen bizi Barış abisiz bırakma bırakırsan seni asla affetmicez bence bunu sadece ben değil abilerim ablalarım ve arkadaşlarım söylüyo Barış abicim işallah iğleşirsin ve eskisinden daha iyi olursun babanın dediği gibi bizim Barış abimiz bizi bırakmaz elimizden bir şey gelse bence bütün Barışçılar ellerinden geleni yaparlar ama bizim elimiz den sadece duva etmek gelir Barış abicim gerçekten seni hepimiz içten çok seviyoruz canım Barış abicim duvalarımız hep seninle olsun canım Barış abim bence sen bizi bırakmazsın zaten bizim tanıdığımız Barış abimiz bizi bırakmaz inşallah duvalarımız hep seninle olacak benim canım abicim

  60. barış seni çok seviyoruz ne olur bizi bırakma seni tekrar tv de kalbimizde şarkıarını dinlemek ve dinletmek istiyoruz seni seven bu kadar hayranın var lütfen uyan.

  61. yeter artık uyan herkes seni bekliyor
    hayata elveda demek için çok erken
    ama herkesin inandıgı gibi bende
    inanıyorum
    rockın rüzgarı geri dönecek
    senin hayatı bırakma gibi bi hakkın yok unutma
    seni ççççççoooookkkkkk seviyorrrrruzzzzzzzzzzzz
    sssüüüüürrrrmmmmmelli baarışşıımııııızzzzzzzzzz
    hadi lütfen aç gözlarini arttttttttıkkkkkkkk

  62. senin ruhun bedeninden ayrılmayacak
    yeter aglatma artık sevenlerini
    aç gözlerini
    hayata dört elle sarıl emin olki ooooo
    senin kadar güçlü değil
    o seni değil
    sen onu yeneceksin
    sürme gözlü rockçımız
    birazcık daha dayan
    güçlüsün sen hemde çok güçlü

  63. barışşşş nolur kalk uyan seni çok seviyoruz.. böyle gitme barış böyle gitme..
    kalkıcaksın barış

  64. yeter bukadar ağlamak neolur aç o sürmeli güzel gözlerini sensiz olurmu hiç? olllllllmmmmaazz… en güzelrockçumuz bunu bil sensiz olmaz barış olmaz ben yapamam…. hazırlayan: pelin

  65. bak barış hepimiz senin kalmanı bekliyoruz… hadi umudumuzu yitirmeden kalk…seniçoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkseviyoruz.. bizi sensiz bizi barış sız bırakmatamammı…

Yorumlar kapalı.