Yaşam mücadelesini sürdürüyor / Barış Akarsu’nun son görüntüleri

Bodrum’da geçirdiği trafik kazasının ardından komaya giren Barış Akarsu’nun yaşamını yitirdiği yolunda gelen haber büyük üzüntüye neden olurken, Barış’ın yaşam mücadelesini sürdürdüğü öğrenildi. Barış’ın son durumuyla ilgili olarak açıklama yapan doktorları, durumunun oldukça ağır olduğunu ancak yaşamını sürdürdüğünü açıkladı. Doktoru tedaviye cevap vermeyen Barış’ın organlarının işlevlerini yavaş yavaş yitirdiğini açıkladı.
     
Barış’ın öldüğü yolundaki haberin yayılması sanatçının sevenlerinin bir anda hastane önünde toplanmasına neden oldu. Doktorların “yaşıyor” açıklaması umutları tazelerken, yeniden “mucize” bekleyişe sevk etti.

 YANLIŞ HABER ÜZDÜ

      Bodrum Hastanesi’nde yaşam mücadelesi veren Barış Akarsu’nun öldüğü yolundaki haber yankılandı. Hastaneden kaynaklandığı sanılan yanlış haber bir anda haber merkezlerine ve internet sitelerine ulaştı. Haber sitelerinin tümü olayı flaş olarak duyurdu. Ancak sevindirici haber çok kısa sürede geldi. Barış, sevenlerinin duaları eşliğinde sürdürdüğü yaşam mücadelesinde umutları sürdürecek şekilde ölüme direniyor. Son haberin ulaşmasından sonra üzülerek atılan başlıklar yerini bu kez sevinerek atılan “Yaşam mücadelesini sürdürüyor”a döndü. Barış, dualarımız seninle…
     
     DOKTORLARI UMUTSUZ KONUŞMUŞTU

      Doktorlarının bugün umutsuz konuşması, Barış’ın sevenlerini büyük üzüntüye boğmuştu.
      Bodrum’da cuma gecesi doğum gününü kutlamaya giderken geçirdiği kazada ağır yaralanan genç sanatçı Barış Akarsu (28) solunum cihazına bağlı olarak yaşam mücadelesini sürdürüyor. Bugün bir basın toplantısı düzenleyen hastanenin başhekimi Opt. Dr. Abdullah Servet, sanatçı için yapılabilecek her şeyi yaptıklarını söylemişti. Servet, şunları söyledi:
      “Yapılacak başka bir tedavi yöntemi yok. Yapılan tedavi ve desteklere rağmen kurtarma umudumuz azaldı. Bazı organlarda yetmezlik olunca biz hastayı tıbbi tedavi ile destekledik. Ama bugün bu fonksiyonlarda yetmezlik belirtisi azaldı. Bu nedenle hastayı kurtarma umudumuz azaldı.”  (MİLLİYET)

BARIŞ AKARSU’NUN KAZADAN 6 SAAT ÖNCEKİ SON GÖRÜNTÜLERİ ORTAYA ÇIKTI

Barış Akarsu’nun kazadan altı saat önce son görüntülerini kaydeden Hakan ve Zuhal Büyüktunca çifti, sanatçının sağlığını kavuşması için dua ediyor.
      Almanya’dan Türkiye’ye tatile gelen Hakan ve Zuhal Büyüktunca çifti, bir otelin önünde karşılaştıkları sanatçı Akarsu’nun kendileriyle yakından ilgilendiğini söyledi.
      Hatıra olması için Barış Akarsu’nun görüntülerini çektiklerini anlatan Büyüktunca çifti, sanatçının kaza yaptığını duyduklarında çok üzüldüklerini, bir an önce sağlığına kavuşması için dua ettiklerini söyledi.

Barış’ın kaza sabahı çekilen son görüntüleri >>

Barış Akarsu, geçen hafta Ölüdeniz’de verdiği konser öncesi yedi kişiyle yat turuna katılmıştı. Turun özel fotoğrafçısına poz veren Akarsu, Kelebekler Vadisi’nde dolaştı, jet-ski’ye de binerek denizde neşeli dakikalar geçirdi. Ardından eline aldığı balıkla poz veren ve arkadaşlarıyla balık yemeye giden Akarsu, fotoğrafların kendisine ulaştırılmasını istedi. Ancak Akarsu, geçirdiği kaza nedeniyle bu fotoğrafları göremedi. Bu arada önceki akşam Star TV’de Akarsu’nun başrolünde olduğu “Yalancı Yarim”in 49. bölümü ekrana geldi. Bölüm boyunca ekranının sağ üst köşesinde Akarsu’nun fotoğrafıyla birlikte “Dualarımız seninle” yazısı yer aldı. Akarsu’nun rol arkadaşı Merve Sevi, “Diziye geçen yıl Barış’ın doğum gününde ‘motor’ demiştik ve ertesi hafta Barış’ın kaza sahneleri çekilmişti. Bir yıl sonra, Barış’ın doğum gününde bu olayın gerçeğini yaşadık. Çok acı bir tesadüf, akıl alır gibi değil” dedi.

Yaşam mücadelesini sürdürüyor / Barış Akarsu’nun son görüntüleri” üzerine 45 düşünce

  1. barıs abı sakın yenık dusme sen bıtanesın senı cok sevıyorummmmmm alllah yardımcın olsun abim

  2. barış akarsu seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum yalancı yarim dizisini çook seviyorum sırf sen orda oynuyosun diye izliyorum çok güzel rol yapıyorsun umarım çabucak iyileşirsin

  3. barış abi seni çok seviyorum senin iyleşmen
    için hergün dua
    ediyorum seni çok seviyorum ben ankara kalesinden iç hisar sokak no 7 oturuyorum tüm ankara kalesindekiler senin iyileşmen için sana dua ediyoruz seni çok seviyorum işallak yasarsında bunlara bakarsın

  4. hayata boyle kusup gıdemezsın oncelıkle aılene ve sevdıklerıne hayranlarına yastacagın cok guzel gunler olacak sürmeli BARIŞ UYAN ARTIK!….herkes tek yurek senı beklıyor bızlerı sensız bırakma senı cok sevıyoruz kalk artık sana yatmak yakısmıyor dualarımız senın ıcın

  5. Barış abi Ne Olur Bizi Yalnız bırakma sen sensiz kalmanın ne demek olduğunu anlayamazsın çünkü sen hiç sensiz kalmadın abi bnm abim yok ama ben seni abim olarak goruyorum senı akademı TÜRKİYEDEN beri takip ediyorum btn sarkılarını ezbere biliorum oynadığın dizinin 1 bölümünü bile kacırmadım abi DUA LARIMIZ SENİNLE SENİN İÇİN BOL BOL DUA EDİORUZ SEN NE ZMN AYAĞA KALKARSAN BİZDE O ZMN AYAĞA KALKACAZ ALLAH IM YALVARIRIM SANA BARIŞ ABİME GÜÇ VER

  6. mılllet durum hıc parlak degıl organlar yavas yavas gorevının yıtırıyo .dayan barıs abııııı.bırakma kendını

  7. BARIŞ ABİ NOLUR İYİLEŞ BEN SENİN ÖLMENE DAYANAMAM SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM SENDE BİZİ SEVİYORSANA NOLUR GÖZLERİNİ AÇ BARIŞ ABİ SENİ SEVENLERİNİ DAHA FAZLA ÜZMEDE AÇ O SÜRMELİ GÖZLERİNİ LÜTFEN BİZLERİ DAHA FAZLA ÜZME NOLUR BARIŞ ABİ BİR AN ÖNCE İYİLEŞ.SENİ ÇK SEVİYORUM BARIŞ ABİ NOLUR BİZİ BIRAKIP GİTME NOLUR BİR AN ÖNCE İYİLEŞ ELİMDE OLSA SANA NE GEREKLİYSE HERŞEYİMİ VERİRİM AMA ELİMDE DEGİL BARIŞ ABİ ŞU AN TEK DİLEGİM SENİN İYİLEŞMEN ALLAH SENİ BİZE VE ANNE BABANA BAGIŞLASIN SAKIN BİZLERİ BIRAKMA BEN SANA HER AKŞAM DUA EDİYORUM BARIŞABİ LÜTFEN BİZİ DAHA FAZLA ÜZME AÇ O GÖZLERİNİ SENİN İÇİN HERGÜN SANA DUA EDİYORUM VE SEN İYİLEŞENE KADARDA EDİCEM VAZGEÇMEYE BIKMAYA USANMAYA HAYATTA NİYETİM YOK .SENİ ÇOOK SEVİYORUM BİZLERİ SAKIN AMA SAKIN BIRAKMA NOLUR SEN CESUR ADAMSIN BİRAZDAHA SIK DİŞİNİ NOLUR SEN HERŞEYİN ÜSTÜNDEN GELDİN BUNUN ÜSTÜNDENDE GELİCEKSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ BARIŞ ABİ BİZLERİ BIRAKMA İYİLEŞ VE ŞÖHRET OL ŞÖHRET OLMAK SANA ÇOK YAKIŞIYOR ÇÜNKÜ BU DÜNYANIN BİRİNCİSİ SENSİN SADECE SEN.KENDİNİ HEMEN BIRAKMA DAYANMAK ZORUNDASIN LÜTFEN DAYAN . SONNNN

  8. barış abi sen benim biricik abimsin nolur iyileş burada herkez senin için çok aglıyor nolur gözlerini aç sana yatmak yakışmıyor şarkı söylemek yakışıyor bizleri bırakma seni çooooooook seviyoruz

  9. barış abi seni cok seviyoruzzz ve iyileşmeni istiyoruzz.barış abi sakın bizi bırakmaa.sana oyunculuk yakışıyo iyileş vee oyunculuğuna ve şarkılarına devam et . sana yatmak yakışmıyo bizi üzmee.barış abi sen iyi birisin seni akademi turkiyede cok seviyordum ama seni hala seviyorum . bizi terkedersen üzülürüz bunu bil…. herkez seni bekliyor sana iyileş iyileş diyorlar. ayağa kalk. sakın ölme sen dayanıklı birisin barış abi bunu atlatıcağından eminim iyileşip ailene babana ve bütün sevenlere geri dön onlar senin için burdaaa ve senin için şarkı söylüyorlar .keşke bende orda olabilseydim seninle konuşmak sana sarılmak isterdimm . dualarımız seninle olucak ve bana hisselerim diyor ki barış abi kalkıcak ve yine yaşamınaaa şarkılarına ve oyunculuğuna geri dönücekk diyor hisslerim . babam ve annen senin için dua ediyorlarr. seni cok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  10. barış abi seni çok seviyoruz hepimiz senin için dua ediyoruz inşallah hemen iyileşirsin eğer allah korusun o yataktan kalkamassan arkadaşlar sakın unutmayın ki;herşey allahtan allah bir can alırken bir can veriyor..(barış abimize allah korusun bişey olursa biz onu gönlümüzde yaşatmayı biliriz) 😦

  11. BARIŞ ABİ SEN ÇOK DAYANIKLISIN LÜTFENE O YATAKTAN KALK VE BİZE GERİ DÖN NOLUR NOLUR BARIŞ ABİ SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM SEN BİZİM ASİ ABİMİSSİN SENİN ÖLÜMÜNE HİÇBİRİMİZ DAYANAMAYIZ ALLAH KORUSUN SAKIN ÖLME ABİ NOLUR KALK O YATAKTAN VE BİZE GERİ DÖN NOLUR BARIŞ ABİ NOLUR BU KALBİMİZ BARI BARIŞ DİYE ATIYORR NOLUR İYİLEŞ O YATAK SENİN YERİN DEĞİL BURASI BU KONSER ALANLARI SENİN YERİN NOLUR BARIŞ ABİ BİR AN ÖNCE O YATAKTAN KALK VE BİZE GERİ DÖN BERIŞ ABİ HEPİMİZ SENİ ÇOOOOOOOOKKKKKK SEVİYORUZ 🙂 😦

  12. BARIŞ ABİ BU ARADA SEN 29 YAŞINA GİRDİN DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ SEVİYORUZZ……..
    ( SÜRME GÖZLÜM KALK O YATAKTAN) 😦

    NE OLUR ISLAKLAK ISLAK BAKMA ÖYLEEEEEEEE

    SENİ SEVİYORUZ…….:(

  13. BARIŞ BARIŞ BARIŞ
    HADİ BİRAZ GAYRET ET HADI GEL GERİYE…DURMA ORDA ISLAK ISLAK ÖYLE…..SENİ ÇOK SEVİYORUZ SEN BIR TANESİN BARIŞ…ALLAHIM SANA YARDIMCI OLSUN İNŞALLAH HAYIRLISI NE İSE SENİN İÇİN ÖYLE OLMASINI DILIYORUM… ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH SIRTINDAN BU AĞIR YÜKÜ KALDIRSIN İNŞALLAH.SAYGILARIMI SUNUYORUM
    NAZİA

  14. barış abi nolur bizi bırakma dualarımız seninle doğum günün kutlu olsun seni çok seviyoruzzzzzzzz 😦 biran önce o yataktan kalk sen o yatakta yatmayı hak etmiyosun seni çokkkkkkkk ssssssseeeeevvvviiiiyyyyoooorrrrruuuuzzzzzz dualar barış için:(:(:(:(:(

  15. Barış abi geri dön seni çok özledik yeniden ekranlarda & sahnelerde görmek istiyoruz

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dualarımız senin yanında!!!!
    geridön gitmeee

  16. kazayı duyduğum andan beri hep dua ediyorum nolur barışa bişi olamsın diye hep böyle sewilen insanlara olur saten yaaa:'( dualarımız seninle barışş

  17. hadi be barış abi aç gzlerini göster o doktorlara nasıl iyileştiğini btn herkezz snn için ağlıyo be barış abi bırakma bizi lütfen aç o sürmeli gözlerinii daha snnle söyleyeceğimiz çok şarkı var biraz daha dayan barış abi sık dişini hadii…

  18. barıs abı ne olur ac o guzel gozlerını senı coook sevıyoruz bırakma bızı daha fazla uzulmeyelım ac gozlerını ne olur hergun senın ıcın dua edıyoruz işallah iyilesıceksın ınanıyoruz

  19. barış abii inşallah ileşirsin bize yine o güzel şarkılarından solersin bak msnm bile alfonzo dieee seni çok ama çok seviorummm ve çabuk ileşip bize şarkılar solemeniii ben senin ileşicene inanıorum dualarımız seninle barış abii

  20. barış abi….
    sen ki bizi yeri geldiğinde güldüren yeri geldiğinde hüzünlendiren birisin. hep seni yalancı yarim de alfonzo olrak tanıdık. bu kaza beni çok üzdü ama biliyoum ki sen karşımıza tkrar çıkacaksın. dualarım seninle……..

  21. sen ölemezsin ölmeyeceksin…. hepimiz senin için dua ediyoruz duy sesimizi barışşşşşşşş…………………..

  22. buraya ne yazsak boş her şey sende bitiyor, kanıtla gücnü bize, bizim dua tmekten başka yapacak bişeyimiz yok ama sen yapabilirsin hayatı nasıl sevdiğini bize kanıtlayabilirsin… gitmeee gitmee gitme… gitme diyorum işte… uyan artık uyan…

  23. BARIŞ ABİ İYİLEŞECEKSİN, BÜTÜN DUALARIM SENİNLE, KAZA ANINDAN BERİ DUA EDİYORUM SENİN İÇİN İYİLEŞİP BERABER ŞAKILARINI SÖYLEMEYE DEVAM EDİCEZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ.

  24. barış abi iyileşeceksin merak etme onca hayranların var onları bırakıp gidemezsin biliyoruz. seni çok seviyoruz, biraz daha gayret hayata tutunmaya çalış, hepimiz senin için dua ediyoruz. iyi olacağına inanıyoruz.

  25. barış akarsu çok üzüdükk ilk duydumm dağğğ ağladım yapma bunu oo ölemez sürme gözlümm uzun saçlımm ölmez oo lan

  26. YA SEN ÇOK YAKIŞIKLIYDINN BARIŞŞ ABİİİİ GİTTİNN GÜL GİBİ ADAM VAH VAHHH ABLAM SENİN İÇİN İNTAĞAR ETMEYE KALTI ÇATIDANN AĞLADIK

  27. BARIŞ ABİİ DUVALARIMIZ SENİNLE İŞŞALLAH İĞLEŞİRDSİNN barış abi iyileşeceksin merak etme onca hayranların var onları bırakıp gidemezsin biliyoruz. seni çok seviyoruz, biraz daha gayret hayata tutunmaya çalış, hepimiz senin için dua ediyoruz. iyi olacağına inanıyoruz.
    buraya ne yazsak boş her şey sende bitiyor, kanıtla gücnü bize, bizim dua tmekten başka yapacak bişeyimiz yok ama sen yapabilirsin hayatı nasıl sevdiğini bize kanıtlayabilirsin… gitmeee gitmee gitme… gitme diyorum işte… uyan artık uyan…barıs abı ne olur ac o guzel gozlerını senı coook sevıyoruz bırakma bızı daha fazla uzulmeyelım ac gozlerını ne olur hergun senın ıcın dua edıyoruz işallah iyilesıceksın ınanıyoruzBARIŞ BARIŞ BARIŞ
    HADİ BİRAZ GAYRET ET HADI GEL GERİYE…DURMA ORDA ISLAK ISLAK ÖYLE…..SENİ ÇOK SEVİYORUZ SEN BIR TANESİN BARIŞ…ALLAHIM SANA YARDIMCI OLSUN İNŞALLAH HAYIRLISI NE İSE SENİN İÇİN ÖYLE OLMASINI DILIYORUM… ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH SIRTINDAN BU AĞIR YÜKÜ KALDIRSIN İNŞALLAH.SAYGILARIMI SUNUYORUM
    NAZİA

  28. o iyileşicek ben kendimden ve ondan eminim ! onu hiç sevmezdim ama durumu öğrenince ve son görüntülerini izleyince gözlerindeki sıcak bakışları gördüm! bende sevgin yeni başladı başlamadan bitirme barış abi ! ama sen sonsuzsun sevenleri ölüm ayıramaz !!!

  29. barıs abı sakın yenık dusme sen bıtanesın senı cok sevıyorummmmmm alllah yardımcın olsun abim

    2 ayşegül on Jul 3rd, 2007 said:
    barış akarsu seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum yalancı yarim dizisini çook seviyorum sırf sen orda oynuyosun diye izliyorum çok güzel rol yapıyorsun umarım çabucak iyileşirsin

    3 merhan on Jul 3rd, 2007 said:
    barış abi seni çok seviyorum senin iyleşmen
    için hergün dua
    ediyorum seni çok seviyorum ben ankara kalesinden iç hisar sokak no 7 oturuyorum tüm ankara kalesindekiler senin iyileşmen için sana dua ediyoruz seni çok seviyorum işallak yasarsında bunlara bakarsın

    4 ilkem on Jul 3rd, 2007 said:
    hayata boyle kusup gıdemezsın oncelıkle aılene ve sevdıklerıne hayranlarına yastacagın cok guzel gunler olacak sürmeli BARIŞ UYAN ARTIK!….herkes tek yurek senı beklıyor bızlerı sensız bırakma senı cok sevıyoruz kalk artık sana yatmak yakısmıyor dualarımız senın ıcın

    5 Cem den ABİMEE on Jul 3rd, 2007 said:
    Barış abi Ne Olur Bizi Yalnız bırakma sen sensiz kalmanın ne demek olduğunu anlayamazsın çünkü sen hiç sensiz kalmadın abi bnm abim yok ama ben seni abim olarak goruyorum senı akademı TÜRKİYEDEN beri takip ediyorum btn sarkılarını ezbere biliorum oynadığın dizinin 1 bölümünü bile kacırmadım abi DUA LARIMIZ SENİNLE SENİN İÇİN BOL BOL DUA EDİORUZ SEN NE ZMN AYAĞA KALKARSAN BİZDE O ZMN AYAĞA KALKACAZ ALLAH IM YALVARIRIM SANA BARIŞ ABİME GÜÇ VER

    6 lejyoner on Jul 3rd, 2007 said:
    mılllet durum hıc parlak degıl organlar yavas yavas gorevının yıtırıyo .dayan barıs abııııı.bırakma kendını

    7 büşra on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ ABİ NOLUR İYİLEŞ BEN SENİN ÖLMENE DAYANAMAM SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM SENDE BİZİ SEVİYORSANA NOLUR GÖZLERİNİ AÇ BARIŞ ABİ SENİ SEVENLERİNİ DAHA FAZLA ÜZMEDE AÇ O SÜRMELİ GÖZLERİNİ LÜTFEN BİZLERİ DAHA FAZLA ÜZME NOLUR BARIŞ ABİ BİR AN ÖNCE İYİLEŞ.SENİ ÇK SEVİYORUM BARIŞ ABİ NOLUR BİZİ BIRAKIP GİTME NOLUR BİR AN ÖNCE İYİLEŞ ELİMDE OLSA SANA NE GEREKLİYSE HERŞEYİMİ VERİRİM AMA ELİMDE DEGİL BARIŞ ABİ ŞU AN TEK DİLEGİM SENİN İYİLEŞMEN ALLAH SENİ BİZE VE ANNE BABANA BAGIŞLASIN SAKIN BİZLERİ BIRAKMA BEN SANA HER AKŞAM DUA EDİYORUM BARIŞABİ LÜTFEN BİZİ DAHA FAZLA ÜZME AÇ O GÖZLERİNİ SENİN İÇİN HERGÜN SANA DUA EDİYORUM VE SEN İYİLEŞENE KADARDA EDİCEM VAZGEÇMEYE BIKMAYA USANMAYA HAYATTA NİYETİM YOK .SENİ ÇOOK SEVİYORUM BİZLERİ SAKIN AMA SAKIN BIRAKMA NOLUR SEN CESUR ADAMSIN BİRAZDAHA SIK DİŞİNİ NOLUR SEN HERŞEYİN ÜSTÜNDEN GELDİN BUNUN ÜSTÜNDENDE GELİCEKSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ BARIŞ ABİ BİZLERİ BIRAKMA İYİLEŞ VE ŞÖHRET OL ŞÖHRET OLMAK SANA ÇOK YAKIŞIYOR ÇÜNKÜ BU DÜNYANIN BİRİNCİSİ SENSİN SADECE SEN.KENDİNİ HEMEN BIRAKMA DAYANMAK ZORUNDASIN LÜTFEN DAYAN . SONNNN

    8 büşra on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi sen benim biricik abimsin nolur iyileş burada herkez senin için çok aglıyor nolur gözlerini aç sana yatmak yakışmıyor şarkı söylemek yakışıyor bizleri bırakma seni çooooooook seviyoruz

    9 duygu on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi seni cok seviyoruzzz ve iyileşmeni istiyoruzz.barış abi sakın bizi bırakmaa.sana oyunculuk yakışıyo iyileş vee oyunculuğuna ve şarkılarına devam et . sana yatmak yakışmıyo bizi üzmee.barış abi sen iyi birisin seni akademi turkiyede cok seviyordum ama seni hala seviyorum . bizi terkedersen üzülürüz bunu bil…. herkez seni bekliyor sana iyileş iyileş diyorlar. ayağa kalk. sakın ölme sen dayanıklı birisin barış abi bunu atlatıcağından eminim iyileşip ailene babana ve bütün sevenlere geri dön onlar senin için burdaaa ve senin için şarkı söylüyorlar .keşke bende orda olabilseydim seninle konuşmak sana sarılmak isterdimm . dualarımız seninle olucak ve bana hisselerim diyor ki barış abi kalkıcak ve yine yaşamınaaa şarkılarına ve oyunculuğuna geri dönücekk diyor hisslerim . babam ve annen senin için dua ediyorlarr. seni cok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    10 meltem on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi seni çok seviyoruz hepimiz senin için dua ediyoruz inşallah hemen iyileşirsin eğer allah korusun o yataktan kalkamassan arkadaşlar sakın unutmayın ki;herşey allahtan allah bir can alırken bir can veriyor..(barış abimize allah korusun bişey olursa biz onu gönlümüzde yaşatmayı biliriz)

    11 meltem on Jul 4th, 2007 said:
    arkadaşlar lütfen barış abimiz için dua edin lütfen bu dualarınız sözde değil yürekte kalsın lütfen:(

    12 meltem on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ ABİ SEN ÇOK DAYANIKLISIN LÜTFENE O YATAKTAN KALK VE BİZE GERİ DÖN NOLUR NOLUR BARIŞ ABİ SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM SEN BİZİM ASİ ABİMİSSİN SENİN ÖLÜMÜNE HİÇBİRİMİZ DAYANAMAYIZ ALLAH KORUSUN SAKIN ÖLME ABİ NOLUR KALK O YATAKTAN VE BİZE GERİ DÖN NOLUR BARIŞ ABİ NOLUR BU KALBİMİZ BARI BARIŞ DİYE ATIYORR NOLUR İYİLEŞ O YATAK SENİN YERİN DEĞİL BURASI BU KONSER ALANLARI SENİN YERİN NOLUR BARIŞ ABİ BİR AN ÖNCE O YATAKTAN KALK VE BİZE GERİ DÖN BERIŞ ABİ HEPİMİZ SENİ ÇOOOOOOOOKKKKKK SEVİYORUZ

    13 meltem on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ ABİ BU ARADA SEN 29 YAŞINA GİRDİN DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ SEVİYORUZZ……..
    ( SÜRME GÖZLÜM KALK O YATAKTAN)

    NE OLUR ISLAKLAK ISLAK BAKMA ÖYLEEEEEEEE

    SENİ SEVİYORUZ…….:(

    14 a on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ BARIŞ BARIŞ
    HADİ BİRAZ GAYRET ET HADI GEL GERİYE…DURMA ORDA ISLAK ISLAK ÖYLE…..SENİ ÇOK SEVİYORUZ SEN BIR TANESİN BARIŞ…ALLAHIM SANA YARDIMCI OLSUN İNŞALLAH HAYIRLISI NE İSE SENİN İÇİN ÖYLE OLMASINI DILIYORUM… ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH SIRTINDAN BU AĞIR YÜKÜ KALDIRSIN İNŞALLAH.SAYGILARIMI SUNUYORUM
    NAZİA

    15 ermiya on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi nolur bizi bırakma dualarımız seninle doğum günün kutlu olsun seni çok seviyoruzzzzzzzz biran önce o yataktan kalk sen o yatakta yatmayı hak etmiyosun seni çokkkkkkkk ssssssseeeeevvvviiiiyyyyoooorrrrruuuuzzzzzz dualar barış için:(:(:(:(:(

    16 SEDAT on Jul 4th, 2007 said:
    Barış abi geri dön seni çok özledik yeniden ekranlarda & sahnelerde görmek istiyoruz

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dualarımız senin yanında!!!!
    geridön gitmeee

    17 ezgi on Jul 4th, 2007 said:
    kazayı duyduğum andan beri hep dua ediyorum nolur barışa bişi olamsın diye hep böyle sewilen insanlara olur saten yaaa:’( dualarımız seninle barışş

    18 selin on Jul 4th, 2007 said:
    hadi be barış abi aç gzlerini göster o doktorlara nasıl iyileştiğini btn herkezz snn için ağlıyo be barış abi bırakma bizi lütfen aç o sürmeli gözlerinii daha snnle söyleyeceğimiz çok şarkı var biraz daha dayan barış abi sık dişini hadii…

    19 gözde on Jul 4th, 2007 said:
    barıs abı ne olur ac o guzel gozlerını senı coook sevıyoruz bırakma bızı daha fazla uzulmeyelım ac gozlerını ne olur hergun senın ıcın dua edıyoruz işallah iyilesıceksın ınanıyoruz

    20 melihhhh on Jul 4th, 2007 said:
    barış abii inşallah ileşirsin bize yine o güzel şarkılarından solersin bak msnm bile alfonzo dieee seni çok ama çok seviorummm ve çabuk ileşip bize şarkılar solemeniii ben senin ileşicene inanıorum dualarımız seninle barış abii

    21 bekir on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi….
    sen ki bizi yeri geldiğinde güldüren yeri geldiğinde hüzünlendiren birisin. hep seni yalancı yarim de alfonzo olrak tanıdık. bu kaza beni çok üzdü ama biliyoum ki sen karşımıza tkrar çıkacaksın. dualarım seninle……..

    22 helinim on Jul 4th, 2007 said:
    sen ölemezsin ölmeyeceksin…. hepimiz senin için dua ediyoruz duy sesimizi barışşşşşşşş…………………..

    23 helinim on Jul 4th, 2007 said:
    buraya ne yazsak boş her şey sende bitiyor, kanıtla gücnü bize, bizim dua tmekten başka yapacak bişeyimiz yok ama sen yapabilirsin hayatı nasıl sevdiğini bize kanıtlayabilirsin… gitmeee gitmee gitme… gitme diyorum işte… uyan artık uyan…

    24 aygül on Jul 4th, 2007 said:
    uyan barış ne olur dualarımız hep senınle dayan senı çoooook sevıyoruz

    25 DENİZ on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ ABİ İYİLEŞECEKSİN, BÜTÜN DUALARIM SENİNLE, KAZA ANINDAN BERİ DUA EDİYORUM SENİN İÇİN İYİLEŞİP BERABER ŞAKILARINI SÖYLEMEYE DEVAM EDİCEZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ.

    26 AYFER on Jul 4th, 2007 said:
    barış abi iyileşeceksin merak etme onca hayranların var onları bırakıp gidemezsin biliyoruz. seni çok seviyoruz, biraz daha gayret hayata tutunmaya çalış, hepimiz senin için dua ediyoruz. iyi olacağına inanıyoruz.

    27 tuğçe on Jul 4th, 2007 said:
    barış akarsu çok üzüdükk ilk duydumm dağğğ ağladım yapma bunu oo ölemez sürme gözlümm uzun saçlımm ölmez oo lan

    28 SİNAN on Jul 4th, 2007 said:
    YA SEN ÇOK YAKIŞIKLIYDINN BARIŞŞ ABİİİİ GİTTİNN GÜL GİBİ ADAM VAH VAHHH ABLAM SENİN İÇİN İNTAĞAR ETMEYE KALTI ÇATIDANN AĞLADIK

    29 HARİKA on Jul 4th, 2007 said:
    BARIŞ ABİİ DUVALARIMIZ SENİNLE İŞŞALLAH İĞLEŞİRDSİNN barış abi iyileşeceksin merak etme onca hayranların var onları bırakıp gidemezsin biliyoruz. seni çok seviyoruz, biraz daha gayret hayata tutunmaya çalış, hepimiz senin için dua ediyoruz. iyi olacağına inanıyoruz.
    buraya ne yazsak boş her şey sende bitiyor, kanıtla gücnü bize, bizim dua tmekten başka yapacak bişeyimiz yok ama sen yapabilirsin hayatı nasıl sevdiğini bize kanıtlayabilirsin… gitmeee gitmee gitme… gitme diyorum işte… uyan artık uyan…barıs abı ne olur ac o guzel gozlerını senı coook sevıyoruz bırakma bızı daha fazla uzulmeyelım ac gozlerını ne olur hergun senın ıcın dua edıyoruz işallah iyilesıceksın ınanıyoruzBARIŞ BARIŞ BARIŞ
    HADİ BİRAZ GAYRET ET HADI GEL GERİYE…DURMA ORDA ISLAK ISLAK ÖYLE…..SENİ ÇOK SEVİYORUZ SEN BIR TANESİN BARIŞ…ALLAHIM SANA YARDIMCI OLSUN İNŞALLAH HAYIRLISI NE İSE SENİN İÇİN ÖYLE OLMASINI DILIYORUM… ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH SIRTINDAN BU AĞIR YÜKÜ KALDIRSIN İNŞALLAH.SAYGILARIMI SUNUYORUM
    NAZİA

  30. cenaba allah onu sevdiklerine bagışlasın tüm müslüman alemini duarınla ayaga kalksın seni seviyoruz

  31. barış abi sen ölemezsin senin o dizin ne olcak hayranların ne olcak sen bunları göze alıpta ölemezsin sen yaşamalısın geride kalanları düşün kendini düşünmüyorsan sen herkesin bir tanecik barışısın senin daha çıkaracak albümlerin var oynayacak dizilerin var sensiz herkesin kalbi boşalacak çünkü herkesin kalbinde en çok yer kaplayan sensin sakın ölme sakınnnnnn….
    BELKİ YAŞAMALISIN SENCE
    ARKADAKİLERİ DE DÜŞÜNMELİSİN SENCE
    REKORLAR KIRMALISIN YİNE SENCE
    IŞIK IŞIK GÖZLERİNLE YENİDEN SAHNELERE ÇIKMALISIN SENCE
    ŞARKILAR SÖYLEYİP COŞTURMALISIN HERKESİ ESKİSİ GİBİ YİNE….
    BU BAŞ HARFLER YAŞAMALI DİĞER HARFLERİN ÖNEMİ YOKNE OLUR SENİ SEVEEENLERİ BIRAKMA OLUR MU SENİN YAŞAMAYA HAKKIN
    VAR SEN
    HENÜZ ÇOK GENÇSİN
    (DDDDUUUUAAALLLLAAARRRIIIMMMMIIIZZZZZ SSSEEENNNİİİİNNNLLLEE)

  32. kaza yı duyunca cok üzül düm ve o andan itibaren barşş a dua ediyorum barişş abi bizi bırakma ne olur hep iyi lere birşey oluryor kötüler hayat takalıyor ya (dua larımız senınle barşşşş abi)

  33. barış akarsu allah yardımcın olsun allah sana acil şifalar versin inşallah iyileşirsin tek umudumuz o nolur iyileş:(daha çok gençsin seni seven o kadar insan varken bırakıp gidemezsin sen iyileşicek ve gözlerim şarksıını daha ii söyleyeceğinden emini bırak bizi bırakma seni sevenleri:(

  34. ABİCİM KAZAYI DUYUNCA AYNI MERVE SEVİ ABLA GİBİ KENDİMİ COK ZOR AYAKTA KALMAMÜCADELESİ VERDİM ABİCİM NE OLUR İGLEŞ YOKSA BU KONSERLERDE SENİ NASIL GÖRCEZ NE OLUR İĞLEŞŞ BARİŞ ABİ (((((((DUA LARIMIZ SENİNLE BARIŞŞ ABİİİ)))))))))))))))))) SENİ COK SEVEN HAYRANIN CAYCUMA/ZONGULDAK

  35. barış abi yaşayacağına inanıyoruz sen bizi yanlız bırakma sensiz şarkıların konserlerin tadı yok noluriyieş biliyooruz geri dönceksin bize

  36. ben inanayorum sen iyiyleşeceksin.dualarımız seninle.bu kadar insanı bırakıp gitmeye hakkın yokk.lütfen bir an önce iyileş

  37. senii çokkk seviyorumm dualarım seninlee sevenlerin seni bekliyoo şarkıların her yerde iinliyoo seni çokk seviyorum barış akarsu

  38. seni cok seviyorum baris abi,sen benim icin hala yasiyorsun,ve bunu sakin unutma seni cok seviyorus ve hep seninleyis
    allah rahmet eylesin

Yorumlar kapalı.