‘Artık Ayşe Ajda Pekkan olmak istiyorum’

Ajda Pekkan, MTV’nin kendisine uyguladığı yayın yasağını kaldırmasının ardından MTV Ekstra’da canlı yayına çıktı. Genç sanatçı Murat Boz’un sunuculuğunu yaptığı programda Pekkan kendisine yöneltilen “Evlat edinmeyi düşünüyor musunuz?” sorusuna şu cevabı verdi: Daha düzgün istikrarlı bir hayatım olsaydı çocuk sahibi olabilirdim. Annelik duygusuyla yanıp tutuşuyorum, ama artık geç. Çocuk özlemim var, her an delirip evlat edinebilirim.

SÜPERSTARLIK HAKARET GİBİ

“Süperstarlık bana hakaret gibi gelmeye başladı” diyen Pekkan şunları söyledi: Önce bu yıldızlar, apoletler hoşuma gidiyordu fakat sonra çok yapay geldi. Lütfen beni “Süperstarlık”tan azat edin. Sadece doğduğum gün gibi Ayşe Ajda Pekkan olmak istiyorum. (SABAH)

‘Artık Ayşe Ajda Pekkan olmak istiyorum’” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

