Sezen’den evlilik şartları

Artı3 ile Most production tarafından ortaklaşa düzenlenen 18. Most Açıkhava Konserleri, Sezen Aksu ile başladı. Aksu, uzun zamandır seslendirmediğim ama ve şimdi tam zamanı artık diyerek ” Tanrım ” adlı şarkısını seslendirdi. Şarkı sonrası başını gökyüzüne kaldıran Aksu ” Bunları görmüyorsan neleri göreceksin”dedi. Sahnede ayrıca yaşadığı evliliklerden bahseden Sezen Aksu, ” artık evlenirsem şartlarım var. Bunlardan birincisi ayrı evlerde yaşayacağız, ikincisi burnunu her işe sokmayacak, üçünçüsü ise oğlum kabul etmeli “demesi izleyenleri kahkalara boğdu.
Kendisi için “Beste ishali” denmesinden mutlu olduğunu söyleyen ve şarkı aralarında anılarını anlatarak espriler yapan Sezen Aksu, konserin ikinci yarısında iki kemancı eşliğinde “O sensin” adlı parçada çello çalarak izleyenleri şaşırttı.
Konserin başlarında seyircilere seslenen Sezen Aksu geçtiğimiz günlerde Yalçın Küçük’ün kendisi için söylediği “beste ishali” lafını çok sevdiğini söyleyerek, ” Beste yapmadan duramıyorum. Üzülüyorum yazıyorum, seviniyorum yazıyorum, İyi ki şarkı söylüyorum yoksa bu acılara bu dertlere nasıl dayanırdım” dedi.
Çello çaldı
Sezen Aksu konserin ikinci yarısına süpriz yaparak başladı. İki kemancı eşliğinde ” O sensin ” adlı parçada çello çalarak izleyenleri şaşırttı. Sezen Aksu ” Ben bunu evde çalıyordum. Bunu uzun herkesten saklıyordum ama bu gece Ozan’ın isteğini kıramadım. Onun yüzünden çaldım.” dedi (HÜRRİYET)

Bir Cevap Yazın

