Kulvarımda tekim!

Avrupa Müzik’e geçen ve hızla yeni albümünün hazırlıklarına başlayan Hande Yener Sabah gazetesine yaptığı açıklamalarla müzik dünyasında yine birilerini kızdıracağa benziyor. Pop müzikten elektronik müziğe geçişiyle ilgili olarak “Yapılanı yapmayı sevmem, zoru severim. Ben basit başlamıştım işe… Ve para kazanmanın basit olduğunu, hak etmediğimi düşünüyordum. O yüzden kazancımın hepsini kendime yatırdım, artık hak ettiğimi düşünüyorum” diyen sanatçı alanında tek olduğunu belirterek “Sektöre nitelikli değişim katmaya çalışıyorum. Ben kendi kulvarımda tekim. O yüzden kimseyi kendime rakip olarak da görmüyorum. Benim oturduğum yer, kendi yarattığım yerdir. Geleni kucağıma bekliyorum!” diye konuştu.

Bir Cevap Yazın

