Coca Cola gibi sırrım var, asla açıklamam

Şarkıcı Deniz Seki, ‘aşk şarkısı yazmanın formülü’nü sır gibi sakladığını söyledi: “Aşkta yaşadığımı ve paylaştığımı yazıyorum. Nasıl yazdığım ise bende gizli” Bir radyo programına konuk olan Deniz Seki, aşk şarkılarını nasıl yazdığı konusunda ser verip sır vermedi. Hüsnü Şenlendirici ile bol ayrılıklı ve fırtınalı bir aşk yaşayan şarkıcı, “Nasıl aşk şarkısı yazdığım Coca-Cola formülü gibi saklı” diye konuştu. Seki, “Aşkı yaşıyorum, sonra yazıyorum. Aşk güzel bir şey ama kimliği gereği formülünde acıtan bir şey var. Bana ‘aşk kadını’, ‘aşkı öğreten kadın’ diyorlar. Hayır, aşk kimseye öğretilmez. Aşkta yaşadığımı ve paylaşmak istediğimi yazıyorum. Nasıl aşk şarkısı yazdığım Coca-Cola’nın formülü gibi saklı” dedi.

Bir Cevap Yazın

