“Hepimiz yaşamımızın birer mucize olduğunu biliyoruz”

Radyo MEGA 12 Şubat günü özel yayında Ajda Pekkan’ın doğum gününü kutladı. 24 Saat boyunca saat başlarında sanatçının en özel klasiklerine yer verilen özel yayında ayrıca saat başlarında Ajda Pekkan’ın hayatından ilginç kesitler de yayınlandı.
 
Ajda Pekkan yurt dışında olduğu bu özel   gününde kendisi ile baş başa bir gün geçirdiğini açıkladı . Radyo MEGA’da yayınlanan Michael Show’a telefonla bağlanan sanatçı gün boyunca Radyo MEGA dinleyen ve Radyo MEGA vasıtasıyla doğum günü kutlayan fan club üyelerine özel teşekkür ederken şu açıklamayı yaptı :  “Şu an  bir dağda tatildeyim, bembeyaz bir ortam var. Nerede ve ne kadar uzaklıkta olursanız olun benim yüreğimin derinliklerinde özel  hazneler var oralardasınız….Hepimiz yaşamımızın birer mucize olduğunu biliyoruz…Şu an benden uzaklarda olan radyoda bizi dinleyen sevgi dolu insanların o sıcacık ve tertemiz sevgileri ile bu mucizenin daha da büyüdüğüne inanıyorum.Ve kendi kendime iyi ki doğmuşum diyorum.  Doğmuş olmamım sebebi belki de böyle bir sanatçı olmakmış , o nedenle doğmuşum diyorum kendi kendime bugün..En içten en iyi doğum günü böyle oluyor benim için.”
 
Canlı bağlantıda Michael Kuyucu’nun “Nice mutlu yıllara ve güzel şarkılara” dileğine “Bana verdiğiniz güçle bunu yapacağım zaten ” diyen Ajda Pekkan yeni projelerin de sinyallerini verdi. Dinlemek için: http://www.michaelshow.net/news.asp?haber_no=5429

Bir Cevap Yazın

