Elif Şafak’tan Teoman’a söz

Teoman, üç yıl sonra çıkardığı ve şair Ahmet Erhan’ın bir şiirine de beste yaptığı ‘İnsanlık Halleri’ adlı yeni albümüne; Elif Şafak imzalı şarkı sözünün nasıl girdiğini anlattı. Teoman, şöyle konuştu:

Üç tane geldi
“Aslında başka sanat formlarında herkesle biraraya geldiğimizde palavradan birbirimize ‘şunu yapalım, bunu yapalım’ deriz. Elif de öyle söyledi. ‘Tabii’ dedim ama bir şey çıkacağını zannetmiyordum. İkinci sefer sorduğunda anladım ki galiba yapacaktık bu sefer… Ona ‘Bu tarz bir şeyler yapıyorum’ diye şarkı sözleri gönderdim. Hemen bana 2-3 tane fıstık gibi şarkı sözü yolladı. Bir tanesini albüme koydum.”

Bütünlük oldu
Teoman; albümde kendisine ait olmayan şarkı sözleri de olmasına rağmen yine de içinde anlatılanların iç bütünlüğü olmasına gayret ettiğini vurgulayarak, şarkı yazma süreciyle ilgili şunları anlattı: “Bazen kelimelerden yola çıkıyorum ama burada genelde öykü anlatmayı istiyorum ben. Uzun uzun yazdığım öyküler var. Normal şarkı formları da var ama biraz daha değişik bir albüm oldu. Bilinçli de yapmadım, kendi kendine oldu.”

Elif Şafak’tan Teoman’a söz” üzerine bir düşünce

Bir Cevap Yazın

