Arena Göksel’le coştu!

Kuruçeşme Arena’da Çamlıca Gazozları sponsorluğunda bir konser veren Göksel: Beni dinleyenler son albümümden çok mutlu oldu, o yüzden ben de mutluyum

Popçu Göksel, önceki akşam Turkcell Kuruçeşme Arena’da Çamlıca Gazozları’nın sponsorluğunda hayranlarına nostalji ziyafeti yaşattı. Hayranlarının da yoğun ilgi gösterdiği konser öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan şarkıcı, “Her zaman sahneye çıkmadan önce heyecanlanıyorum ama bu, sahnede işe yarıyor” dedi.

Eski şarkılara dokunuş
Besteleriyle ilgili açıklamalar da yapan Göksel, “Kendi yazdığım şarkılarda da o eski şarkılara dokunuşlar yapıyordum. Son albümümde ise tamamen eski şarkıları seslendirdim. Galiba dinleyicim memnun oldu, ben de bu günlerde çok mutluyum” diye konuştu. Bir röportajında “En iyi nostaljik ses benim” dediği hatırlatılan Göksel, “Onu ben dinleyicinin takdirine bırakırım. Zaten herkesin farklı bir tadı var. Ben insan seslerini çiçeklere benzetiyorum. Kimi papatya sever, kimi gül. Sesler de böyledir, renge göre değişir” dedi. Ünlü popçu, kendisini leylak çiçeğine benzeterek, “Sesimin rengi de eflatun gibi geldi. Yani herkesin hayal gücüne göre değişebilir” diye konuştu.

Bugünün şarkı sözleri çok hoyrat
Göksel, basın mensuplarının “Seslendirdiğiniz şarkıların ait olduğu dönemde yaşamak ister miydiniz?” sorusuna şöyle bir yanıt verdi: “İstanbul Suadiye’de büyüdüm. Türkiye çok karışıktı ama biz adeta bir sayfiye yerindeydik. O zaman daha romantik aşk şarkıları yazılıyordu, şimdiki sözler çok hoyrat.”

Göksel’in konserine ilgi çok büyüktü
Göksel’in verdiği konsere ilgi büyüktü. Göksel hayranlarının yanı sıra konsere ünlü isimler de geldi. Betül Demir ve Manga grubundan Ferman Akgül konseri en önden izlerken, bir süredir Bodrum’da tatil yapan eski manken Didem Uzel de bu konser için İstanbul’a gelmişti. Şarkılara eşlik eden Uzel, Göksel’in bütün şarkılarını severek dinlediğini söyledi.

Bir Cevap Yazın

