Emel Sayın’ın naifliğinden Bayülgen’e fenalık bastı!

Okan Bayülgen, ‘Senin Hikayen’ adlı programında ağırladığı Emel Sayın’a takılmadan edemedi. Ünlü şovmenin “İçime fenalık bastıran bir zarafetiniz var” sözleri Sayın’ı güldürdü. Okan Bayülgen, NTV’deki ‘Senin Hikayen’ programına konuk olan Emel Sayın’ın hep zarif, narin ve güleryüzlü haline esprili bir gönderme yaptı. Bayülgen; özel yaşamlarında da ünlü sanatçı ile biraraya geldiklerini ve kendisini hep aynı naiflik içinde gördüğünü belirterek “Sizin aileden gelen bir zarafetiniz var. Kusura bakmayın, içime fenalıklar bastıran bir çocuksuluğunuz, bir naifliğiniz var. Ya bu kadın, bu billur kase hiç dağılmaz mı? Sürekli bir tatlılıklar, şirinlikler… Diyorum ki ‘Bu kadının altında ne var? Çıksın artık” dedi.

KIRMAKTAN KORKARIM
Bayülgen’in bu esprili sözlerini gülerek dinleyen Emel Sayın, aslında bu naifliğin ve ‘kimseyi kırmayayım’ duygusunun altında, kırılmaktan korkmasının olduğunu söyledi. Sayın, “Söylediğinde çok büyük bir gerçek payı var. Bu benim elimde olan bir şey değil. İnsanları kırmaktan çok korkan biriyim” ifadesini kullandı.

BAZEN VOLKAN GİBİYİM
Sayın, sinirlendiğinde de volkan gibi patladığını belirterek “Hiç bilmediğin bir ters yanım da var benim” diyen Emel Sayın, biriktirip biriktirip volkan gibi patladığını belirterek “Ona denk gelmeni hiç istemiyorum. Kimse beni öyle görsün istemiyorum. Bunu gören de ne yazık ki en yakınımda olan insanlar” dedi. Sayın, “Çok fena olurum ben. Gerçek bir patlama olur o ve bir ya da belki 1.5 yılın birikimi” açıklamasını yaptı.

Bir Cevap Yazın

