Sözleşme tamam, şarkı İngilizce-Türkçe

Eurovision 2009’da Türkiye’yi temsil edecek olan Hadise bugün TRT ile sözleşme imzaladı ve kameralar önüne geçti. TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, Hadise’den birincilik beklediklerini söylerken, Hadise de yarışma için İngilizce-Türkçe bir parça planladığını açıkladı.

Şahin: “Biliyorsunuz biz bir defa birincilik aldık. Umarız bu sefer de birincilik alırız. bu konuda kendisine güveniyoruz. Ancak birinci olalım diye bir baskı da kurmuyoruz. ” şeklinde konuştu. Hadise “Kazanmak istemiyorum desem yalan olur. Ben de Türkiye için büyük başarılar yakalamak istiyorum. Bu bir gerçek 2009 yılında inşallah Türkiye adına kazanırım. Ama tabii ki de olmaz, beni o zaman eleştirmeyin. Ama en iyisini yapmaya çalışacağım.” diye belirtti.

Merak edilen ise Hadise’nin söyleyeceği şarkının hangi dilde olacağıydı.. İbrahim Şahin, kendi dil tercihinin Türkçe olduğunu ancak, bu konuda Hadise’yi serbest bıraktıklarını söyledi. Hadise: “İngilizce ve Türkçe karışık düşünüyorum. Bazı da sürprizlerimiz var.” dedi. 2009 Eurovision şarkı yarışmasında ilk heyecan 12 ya da 14 Mayıs’ta yaşanacak. Final ise 16 Mayıs’ta.

Asya bu kez caz formatında

Türk popunun ünlü seslerinden Asya, ünlü perküsyoncu Engin Gürkey ile ortak projelere imza atmaya devam ediyor. Günler süren çalışmaların ardından ortaya çıkan ‘Asya&Engin Gürkey Ensemble’ projesinin ilk canlı performansı 21 Ekim’de Ortaköy Four Sesons Otel’de gerçekleşti ve ikili prematüre çocuklar yararına düzenlenen bir gecede sahne aldı. Projenin ikinci ayağı ise 10 Kasım’da gerçekleşecek. Nardis Jazz Bar’da sahne alacak olan Asya, sevilen şarkılarını yine caz sound’uyla seslendirecek.